2013. május 21., kedd

24. Rész -Nem mered!-

Sziasztok, meghoztam a 24. részt! Kérlek titeket komizzatok, az előző részhez kevesebb komi érkezett nem tudom miért, ha olvassátok, lécci írjatok nekem pár sort, milyen lett. pusziiii


-Miért is kellett ide költöznöd? Nehogy azt hidd hogy nem örülünk csak fura ez az egész. Azt hittük jól érzed magad Londonban, főleg hogy Harryvel alakul valami - nézett rám apa a vacsora közben.

-A héten veszik fel az új albumot, vagyis korrigálnak rajta még egy-két dolgot, ezután rengeteg interjúra mennek majd, szóval nem lesz rám idejük - hazudtam.

-Akkor jó, azt hittük nem jössz ki Liammel - fogta meg a kezem Karen.

-Jaj dehogy. A legjobb testvér a világon -szomorodtam el.

-Mi a baj?

-Semmi, csak... már most hiányoznak.

Ez nem volt hazugság a részemről, Liam és Harry is rettentően hiányoztak, és féltettem őket. De még a többi srác és El is hiányoztak, megszerettem őket.

A vacsora után lefürödtem, majd a kezembe vettem a laptopomat, egyből felnéztem skype-ra, hátha Liam vagy Harry fent lesz.

Szerencsére Liam fent volt,mivel megbeszéltük, hogy este beszélünk.

-Szia - integetett a kamerába.

-Szia.

-Huu látom nagyon rossz kedved van.

-Nagyon hiányoztok.

-Ne aggódj, nem sokára vége lesz, és újra itt leszel.

-De mi lesz ha ide jön? - aggódtam.

-Azért beszélünk itt skype-on hogy ne hallgassa le többet a telefon beszélgetéseinket. El ne felejtsd Harryvel sem beszélhetsz egy darabig telefonon, se egy SMS.

-Tudom, elméletileg vele is beszélek lefekvés előtt.

Úgy fél órát beszéltünk, majd elköszöntünk egymástól, mert Hannah megérkezett Liamhez. Szerencsére Harryre sem kellett sokat várnom, percekkel később Ő is bejelentkezett.

-Szia szerelmem - mosolygott rám a képernyőn keresztül.

-Szia. Látom szerencsésen haza érkeztél.

-Persze, hisz remek sofőr vagyok - vigyorgott.

-Ne kezd az arcoskodást - csóváltam a fejem.

-Oké befejeztem. Annyira hiányzol. Kivel fogok elaludni?

-Nem azt mondtad hogy Niall ma veled alszik?

-De, igen. Bár most lent van a konyhában és éppen tömi magát. De fogalmam nincs mivel, 1 hete nem vásároltam semmi ehetőt.

-Niall az ehetetlenből is ehetőt csináld. Nem kell félteni - nevettem.

-Ez igaz.

Pár másodperc hallgatás után komolyra fordítottam a szót. Nagyon aggasztott valami.

-Harry. Ugye Liam leállt már azzal a tervével hogy megöli Mr Holmant?!

-Ma még nem beszéltem vele azóta, hogy eljöttünk tőle. De ígérem holnap megkérdezem, és leállítom.

-Köszönöm.

-Szóval akkor hiányzom neked? - incselkedett

-Ez nem kérdés. Persze, nagyon. Nem tudom, hogyan fogom kibírni ezt a pár hetet.

-Hamar eltelik majd, sőt majd meg is foglak látogatni, 1 hét múlva.

-Ennek örülök.

-Hoppá, szerintem Niall összetört valamit, most lemegyek hozzá. Holnap beszélünk még édesem.

-Rendben. Vigyázz magadra.

-Te is. Szép álmokat szerelmem. Szeretlek.

-Én is.

Még utoljára belenézett a kamerába és bontotta a beszélgetést.

A laptopom kikapcsolása után, mivel nem volt jobb dolgom, álomra hajtottam a fejem, ami nem ment könnyen.

Reggel futással kezdtem a napom, pár hét kihagyás után muszáj volt újra elkezdenem. Csak azzal az egy bökkenővel nem számoltam, hogy az egyik testőr majd loholni fog utánam. Az egyik utca saroknál álltam meg, és akkor vettem észre hogy nyelvét kidugva fut, jobban szólva vonszolja magát a nagydarab kopasz ember. Gondoltam is magamban, hogy ez mekkora hülye, hisz kocsival könnyebb lett volna követnie. De ezek szerint a sok izom kiszorította az agyát a helyéről.

Mivel én egyáltalán nem voltam kifáradva így futottam tovább, de percek múlva újra előjött a szúró érzés a szívem felől. Olyan hirtelen, hogy megkellett állnom. Nagy levegőt vettem hátha így elmúlik, de nem akart. Már olyan lassan bandukoltam a nyirkos reggelen, hogy a testőr is utol ért.

-Jól van kisasszony? - szólt lihegve.

-Persze, csak elfáradtam egy kicsit.

-Ennek örülök, fél órája magát üldözöm - nevetett.

Szerencsére a szívem felől kiinduló szúrások enyhültek, így folytattam tovább a kocogásom. Vetettem egy mosolyt a testőrnek, és újra kocogni kezdtem. Mikor láttam, hogy nem mozdul, és csak bámul rám, úgy mint aki ezt gondolja: "Dilis ez a csaj" hátra kiabáltam neki.

-Hé kopasz, ne lustálkodj, nem ezért fizetnek - nevettem el magam.

Tudom, hogy elég bunkó beszólás volt, de csak felakartam spanolni a fickót. Még sem maradhat el kilométerekkel a házunktól.

Egy picit jobb kedvem lett ettől a futástól, mikor hazaértem, gondoltam egyet és neki láttam rántottát és szalonnát sütni a még alvó szüleimnek. Miután kész lettem, gyorsan letusoltam, és dúdolva visszaindultam a konyhába.  

Már hallottam a lépcsőről a konyhából kiszűrődő hangokat, még sietősebbre vettem lépteimet, már látni akartam Karen és apám arcán az örömöt hogy reggelivel vártam rájuk. Széles vigyorral fordultam be a konyhába, de egy szempillantás alatt lefagyott, amint megláttam az egyik széken pöffeszkedni Mr Holmant. Bájosan csevegett apámmal.

-Maga....meg mit....keres itt? - meredtem rá ijedten.

-Áh Roxy Atkins, rég láttalak. Mekkora öröm most ez nekem - szólt Holman kedvesen.

-Jó reggelt, nem is mondtad hogy Mr Holman a volt igazgatód ilyen kedves - mosolygott rám Karen.

-Elmesélte nekünk, hogy milyen jó gyerek voltál, és azért rúgták ki mert megvédte a bántalmazott gyerekeket. Áldott jó lélek - paskolta meg apám Holman vállát.

Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam. Csak bámultam rájuk mint egy szobor. Nem tudtam mit tegyek, a testőrökért kellett volna rohannom? Vagy mondtam volna el apáméknak az igazat? Azt gondoltam, ha valamelyiket is megteszem biztos nem úsznánk meg szárazon, ki tudja miket rejteget a zsebeiben. Arcomról könnyen leolvasható volt a rémületem, és a sokk kezdeti formái is.

-Mi a baj kicsi Roxy? Talán rosszul aludtál? Vagy nem örülsz a látogatásomnak? - mosolygott még mindig a volt igazgatóm.

Erőt vettem magamon és apám mellé léptem, majd Mr Holmanra emeltem a tekintetem.

-Takarodjon ki a házunkból!

-De Roxy, mi ez a viselkedés?! - nézett apám meglepetten.

-De felvágták a nyelved kicsi Roxy! - állt fel Holman - Azt hiszed megijeszt egy kis csitri?

-Mi ez az egész? Uram hogy beszél a lányommal? - meredt dühösen rá apa.

-Ejj- ejj, látom nem avattad be a szüleidet. Ami elég rossz döntés volt. Egy bűnöző a házatokban, kicsit veszélyes nem? - vigyorgott rám.

-Ki maga? Mit képzel magáról? Takarodjon ki a házamból! -ordított apa.

-Azt hiszem ez nem fog menni.

-Nem?? Majd meglátjuk! - fogta meg apa Mr Holman vállát.

-Én nem tenném - nevette el magát.

Mr Holman a háta mögül elővett egy fegyvert, első látásra hangtompítósnak nézett ki. Mind a hárman rémülten néztük, ahogy apára emeli.

-Kérem ne ölje meg Őt. Itt vagyok én - ajánlottam fel magam.

-Édes Roxy, Te a desszert leszel - vigyorgott elővillantva sárga fogait.

-Mit akar tőlünk? Mit akar a lányomtól? - szólt Karen.

-A maga lánya? Úgy tudom csak a mostoha lánya. Biztos nem is szereti, nem kell álszenteskednie Karen! - köpte a szavakat Holman.

-Ez nem igaz, úgy szeretem, mintha a sajátom lenne! - sírt Karen.

-Pofa be ribanc! - ordította és megpofozta úgy Karent, hogy összeesett.

-Ne bántson minket! Nem volt elég amit a múltban tett? Ráadásul elverte Harryt és Louist is. Mire volt ez jó? - kérdeztem.

-Ha a barátaid szenvednek, te is szenvedsz! Megmondtam nem bújhatsz el! Te az enyém vagy! - lépett közelebb hozzám.

A fegyvert maga mellé eresztette, másik kezével megragadta a derekam és magához húzott. Fejét centikre állította meg az enyémtől, majd megszólalt.

-Az enyém vagy! - suttogta.

Becsuktam a szemem, lélegzetemet is visszatartottam, nehogy megcsapjon bűzös lehelete. De ebben a pillanatban apám kihasználta az alkalmat, hogy Mr Holman nem figyelt és az egyik székkel hátba verte. Erre Ő megtántorodott a fegyver kiesett a kezéből, amit egyből elrúgtam, talán az egyik kanapé alá. Erre Ő lökött rajtam egyet, és a falnak estem, de tudatomnál maradtam, és láttam mindent ami ezek után következett. Mr Holman nem esett el a hátára mért ütéstől, dühösen pillantott apámra, zsebéből előhúzott egy boxert amit ujjaira csúsztatott.

Apám hátrált, de nem sok sikerrel, mert a hűtőbe ütközött. Mr Holman felemelte a jobb kezét, és arcon ütötte, mivel az ujjain volt a boxer, ettől az egy ütéstől is földre rogyott.

De nem állt le ütötte ott ahol érte, minden egyes ütés lassított felvételként pörgött le az agyamban, olyan volt mintha órák óta csak ütné és ütné. Végre eljutott a tudatomig hogy segítenem kell apámon, észrevétlenül a nappaliba kúsztam, és a fegyvert kezdtem el keresni rémülten. Tudtam ha megtalálom, nem lesz visszaút, meg kelll tennem, akármi lesz ezután.

Már a kanapénál tartottam, ahol a fegyver tűnt el, mikor lépteket hallottam a konyha felől. Tudtam, hogy Ő az, tudtam hogyha nem sietek elkap, és engem is halálra ver. Már nem hason csúsztam, négykézláb tettem meg azt a másfél métert ami elválasztott az életmentő tárgytól. Megragadtam a fegyvert, de abban a pillanatban, Mr Holman a lábaimat fogta meg, és húzott maga felé. Úgy nézett ki ez az egész, mintha egy védtelen halat vonszolna a parton, de az én kezemben ott volt az, ami megvédhetett.

Olyan gyorsan történtek ezután a dolgok, hogy szinte alig emlékszem rá. Teljes erőmből, kirántottam a kezeiből a lábam, és a hátamra fordultam, a pisztolyt rászegeztem, erre Ő vigyorogva rám nézett.

-Úgy sem mered! - sziszegte.

-Nem?

29 megjegyzés:

  1. Hurrá!!! De izgis akció jelenet!!! Nagyon szeretem ezt a részt! Annyira, hogy közben ezren írnak, hallom a fb üzenet hangjait, másodpercenként szól, de nem néztem meg, amíg be nem fejeztem!

    "-Nem azt mondtad hogy Niall ma veled alszik?" - Persze, kedves Roxy... és ez majd pótolja a szeretett lányt. Igen, Niall édes, de Harry Roxyt akarja. Ez annyira aranyos beszólás volt, hogy muszáj volt kommentálnom:D Ahogy az is, amint eltört valamit. Bár ezt nem lehetett pontosan megtudni:D

    "-Hé kopasz, ne lustálkodj, nem ezért fizetnek." - Ezen úgy nevettem, mint egy hülyegyerek!:DD Kötelezően idézni akartam. Nagyon jó:DD

    Kis békés jelenetek után pedig...
    végre megjelent az a szemét. Nem értem, mit is képzel magáról. Miért lenne Roxy az övé? Szerintem a pasas őrült! Remélem jól elverik mielőtt meghal. Szóval...
    Tetszett, hogy egy kicsit csúszott-mászott a lány. Teljesen beleéltem magam, mint egy akciófilmben:D Kicsit háttérbe került végre a nagy szerelem:D

    Már nagyon kíváncsi vagyok a következő részre!!!:D
    Eddig ez a kedvenc részem:D
    ~xx

    VálaszTörlés
  2. juj de jó lett:$ és milyen izgi:DD gyorsan kövit♥:3

    VálaszTörlés
  3. Húú nagyon jó lett!!:) I-M-Á-D-O-M!!! Siess a kövivel☺

    VálaszTörlés
  4. Jesszus! Szilvi!!!! Komolyan itt hagyod abba! Égnek áll a hajam! A végén minden olyan izgalmas, volt hogy észre sem vettem, hogy vége!! Juuj ha megöli Holmant eggyel kevesebb csillámpóni!! Jéééj!!! Csak húzza majd meg a ravaszt!

    "Mr Holman nem esett el a hátára mért ütéstől, dühösen pillantott apámra, zsebéből előhúzott egy boxert amit ujjaira csúsztatott. Apám hátrált, de nem sok sikerrel, mert a hűtőbe ütközött. Mr Holman felemelte a jobb kezét, és arcon ütötte, mivel az ujjain volt a boxer, ettől az egy ütéstől is földre rogyott."


    Boxer? Most komolyan?! Rejtély marad számomra, honnan a francból szerzett boxert. Biztos megállította az időt, felszaladt Roxy apjának szobájába és kivett egyet a fiókból, majd vissza ment és minden ment tovább. Röhögtem volna ha ilyet szól:"-Kösz a kölcsön alsót! :))" xdd. Sok meglepetést okoztál már de ez! Felül múlja az összeset! X'dd.

    Csak így tovább Szilvi! Hamar hozd a kövit! Puszy Mady xx

    VálaszTörlés
  5. Atya gatya :D IMÁDOM!!! Ez ez kész!!! Nagyon remélem, hogy végre megöli :D nagyon gyorsan hozd a kövit kérlek!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Wow azt hiszem én is mit a történelem ismétlem önmagam nem hiába kértem azt az IMÁDOM gombot.Sőt imádom magam érte amiért kértem;D
    Siess a kövivel!Addig is
    xxx Claire
    Łove Yaa and Hipsta please

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett :) IMÁDOM :) gyorsan kövit <3

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon jó lett Szilvi ! :) Hamar hozd a következő részt..egyszerűen imádom a blogod :)

    VálaszTörlés
  9. te jó ég.... Már én remegek a félelemtől.. :DD Tényleeg nagyon siess a következővel... Istenem de várom.. Lője már le.. :DD

    VálaszTörlés
  10. Mi az hogy nem meri?:oo látszik milyen kis naiv.:DDDD remélem megöli ezt a rohadt dögöt.:@ már a falat kaparom tőle, hogy mindig feltűnik ez a nyomoronc... na de, térjünk a lényegre.:D hipermegarohadtjólett.:DDD próbálj sietni vele, mert furdal a kiváncsiság...
    RealAlexa. xx

    VálaszTörlés
  11. Szia...
    Komolyan mondom ez olyan volt mint egy akcio film :)) annyit tudnék most is találgatni, de nem tudom melyik válna be :))
    ez a Holman akkora egy dög :( és fogadok Roxy nem teszi meg vagy pedig Holman hirtelen kikapja a fegyvert a kezébõl vagggggyyyyy pedig nincs megtöltve, vagy pedig nem.biztositotta ki :)
    Na tessék már megint találgatok...
    na siess a kövivel :))) pusziiii

    VálaszTörlés
  12. hűű ez aztán volt a Nagyon-Nagyon joo réész!! remélem mihamarabb olvashatom a folytatását siess a kövivel!!! :)

    VálaszTörlés
  13. Gyorsan a kövivel kérlek !! :))

    VálaszTörlés
  14. Szia:)
    Jujj,ez nagyon jó rész volt:)
    Az elején röhögtem,de a végén basszus úgy vert a szívem,hogy azt hittem kiszakad a helyérõl:)
    Hogy merted itt abbahagyni?o.O
    Hogy fogok így aludni?o.O
    Gonossssz!;'D
    Siess ám a következõvel:)
    Puszí:*

    L.xx

    VálaszTörlés
  15. Istenem de idegesít már ez a Mr.Holman...nem hiszem el, hogy mindenhol ott tud lenni! Remélem Roxy lelövi! De ne haljon meg az a szemét, inkább szenvedjen! :@
    Bocsi, de elkapott a hév! :DDD Nagyon jó rész lett! Siess a kövivel!!! :) puszii

    VálaszTörlés
  16. tök jó lett..................

    VálaszTörlés
  17. Szia!!!kérlek , kérlek írd meg a kövit , már annyira izgulok......

    VálaszTörlés
  18. Omg omg omg omg ong omg omg omg omg omg!!!!!!!!!!!"!!!!!!!!!! Jesszus atya ùr isten annyira imàdom és jesszus remélem megöli azt a szemetet!!! :DDD Istenem nagyon kész vagyok és à àà istenem nagyon tetszik"!!!!!!! *--* nagyon ügyes vagy csak ìgy tovàbb remélem a kövit is gyorsan hozod!!! :DDD :) *---*

    VálaszTörlés
  19. Istenem, végre vége lesz ennek a szerencsétlen Holmannek, mert ugye vége lesz?

    Én továbbra is szkeptikus vagyok a romantikus Harryvel, nagyon cuki, de nem illik rá, ahogy az én történetembe se tudom elképzelni, hogy szerencsétlen, és szerelmes, itt sem veszi be a rendszer, hogy ilyen lenne.
    Én csak a szerencsétlen nyomit látom, aki számomra valójában, és görcsben áll a gyomrom, hogy mikor csalja meg, vagy hagyja ott, mert nem kell neki a stressz. És akkor Liam remélem elveri :-D

    Aztán akkor ott van Holman. Amikor megjelent a kanapét ütöttem, és ujjongtam, hogy megint jön valami action, mert azt szeretem. :-D
    Nagyon jó jelenet volt, bár szerintem kicsit sok volt a párbeszéd a elején, Karen és apu részéről, de az összben tökéletes volt, peregtek a szemem előtt az események, és csak kapkodtam a fejem, hogy mikor hol, miért, kicsoda.

    Pont jó volt, hogy a semmiben hagytad lebegni, hogy akkor most lesz bumm, vagy nem. Én akarom, hogy legyen, és az még jobb, hogy nem Liamnek kell elsütnie a fegyvert, azt nem éltem volna túl....

    xx

    VálaszTörlés
  20. Atya atya atya aya atya atya atya atya atya atya atya atya atya atya atya atya atya atua atya atya atya...........kb 1 nap múlva atya atya atya atya atya atya atya atya atya atya atya ÚRISTEN Nah jó igazából már nem tudok mit mondani.

    Fura kifogytam a szavakból.Komolyan ilyenn jó blogot ki tud meg írni .Hat egyszerűen ez nagyon nagyon nagyon jó resz lett.Hogy meted egy ilyen jó résznél abbahagyni?


    Nagyon gyorsan hozd a kövit mer ha nem akkor nemőt fogják melőni hanem engem! Hamar kövit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  21. pont itt kellett abba hagynod??!!::oo
    siess a kövivelll*-*

    VálaszTörlés
  22. Szia! Bocsi, hogy innire keson iroj, de le vagyok sokkolva, szo nelkul hagytal! Hat gondoltam, hogy Mr.Holman fog valamit csinalni, de ekkorat!!!! Es ilyenkor, hol a francban vannak a testorok??!!!! Liam nem azert fogatta fel oket, hogy kavezzanak, az autoban. Es nem hiszem, hogy nem halosmdtak, higy uvoltoznek, es dongetnek!!! Na mindegy, es hol van ilyenkor Harry es Liam???? Igen tudom a valasz messze, nagyon messze Roxytol.
    Nagyon lesokkoltal Szilvi! Eletemben nem olvastam el olyan gyorsan egy blogg reszt, mint most. A bloggod, kezd olyan hatassal lenni ram, mint a Harry Potter, vagy mint a Twilight, ha konyv lenne le sem tudnam tenni, sot mindig ujra olvasnam azegeszet.
    Egyszoval tok jo lett!! Mikor hozod a kovetkezo reszt??? Siess vele!! Ja es nem igazsag, hogy pont a legjobb resznel szakitod meg.... Ja es bocsi a hibakert, de telefonrol irok. :)

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  23. SZIASZTOK, NAGYON KÖSZÖNÖM A HOZZÁSZÓLÁSOKAT, NAGYON ÖRÜLÖK HOGY ENNYIRE TETSZIK NEKTEK A BLOGOM, MOST NINCS ENERGIÁM MINDENKINEK EGYESÉVEL VÁLASZOLNI, DE NAGYON KÖSZÖNÖM A HOZZÁSZÓLÁSOKAT, NE FELEDJÉTEK EZT A JÓ SZOKÁST :)

    KÖVI RÉSZ HOLNAP DÉLUTÁN JÖN!

    XX

    VálaszTörlés
  24. Szia. Ez a Holman ismét rám hozta a frászt. Hogy miért nem tud már végre megszűnni? Annyira sajnálom Roxyt, hogy mindig szembe kell néznie ezekkel a próbatételekkel. Puszi xX

    VálaszTörlés
  25. Úristen csak ezt tudom hajtogatni !!!!!!!!
    nagyon tetszik!!!
    és anyirra izgi hogy ma kezdetem de már itt tartok !!!!!!
    a. xx

    VálaszTörlés
  26. Hú..csak pár napja találtam rá erre az oldalra de már az elsőnél imádtam!!Rettentően jól írsz..az első résznél a végén elsírtam magam és így folytattam tovább.Remekül alakítottad meg a karaktereket..tudom,hogy van folytatás de remélem sokszor írsz még!
    100000 gratula!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)És remélem az összes részt elolvasod. :)
      puszii

      Törlés