2013. július 8., hétfő

37.Rész - Életemet érted-

 Sziasztok megérkeztem a 37. résszel. Ha tetszett írjatok kommentet. A Facebook csoportban feltettem egy kérdést, miszerint legyen-e kvíz verseny a befejező rész után. Ha érdekel titeket kérlek itt írjatok egy IGEN-T. :)



Már besötétedett mikor az utcánkba fordultam. Teljesen eláztam, az este nagy részét egy padon töltöttem és az életemen gondolkodtam. Mindenért Holmant okoltam, még a halála után is megkeseríti az életemet. Miatta vagyok beteg, minden miatta van.

Rettegek a gondolatától, hogy el kell mondanom Harryéknek a betegségem. Nem tudom hogy feltudják-e majd dolgozni azt, hogy lehet nem sokára meghalok. Én magam is alig bírom felfogni, féltem őket.

Az életem egy hajszálon függ, vagy kapok időben donort, vagy nem. Tisztában vagyok a helyzetemmel. Rengetegen vannak előttem a sorban, ezt nem lehet pénzzel megoldani. Sokáig nem féltem a haláltól, sőt néha arra vártam mikor ragad el. De most, hogy körülöttem settenkedik, megrémiszt. Nem akarok meghalni. Még nem. Élni akarok Harryvel, ameddig csak lehet. Nem akarom őket itt hagyni, az nem lenne fair. Néha azt érzem csak velem történnek ilyen szörnyű dolgok, valamiért az élet nem szeret engem. Nagyon kibabrált velem. Most jött ez a betegség, ami mindent megváltoztat, csak úgy élhetek tovább ha kapok időben új szívet.

Olyan lassan sétáltam az ajtó felé amilyen lassan csak lehetett, nem akartam a szemükbe nézni, főleg, hogy órák óta otthon voltak és biztos kerestek.
Láttam ahogy Harry kinéz az ablakon, majd hirtelen el is tűnt, tudtam, hogy elém sietett.

- Te meg hol a fenében voltál? Miért nem vetted fel a telefont? Tudod mennyire aggódtunk? Azt hittem többé nem kell, erre tessék szó nélkül felszívódsz!

Csak néztem magam elé, majd láthatta rajtam, hogy nem vagyok valami jól, ami azt illeti bőrig áztam, fáztam is. Szorosan megölelt, majd folytatta.

- Ne csinálj ilyet többé rendben? - esőtől elázott hajamra nyomott egy puszit. - Na menjünk be, öltözz át!

Szótlanul vonszoltam magam kínomban, nem volt erőm belekezdeni abba amit tudniuk kellene. Nem tehettem meg velük, hogy újabb fájdalmat keltsek bennünk.

Harry elrohant nekem egy törölközőért, közben azon gondolkodtam, hogy nem mondom el nekik a betegségemet. Jobb ha nem tudják, legalább is még egy pár napig nem akarom nekik elmondani. Csak abban nem voltam biztos, hogy tartani tudom majd magam. A tudat, hogy meghalok akár egy fél év múlva megrémisztett, nem akartam őket is megijeszteni.

- Szóval hol voltál, és miért áztattad el magad? - támadt le egyből Harry így kizökkentve engem a rémes gondolatokból.

- Öööö, sehol, vagyis Hannah-nál - hazudtam sietve.

- De miért a szakadó esőben kellett haza jönnöd? Még nincs olyan jó idő, hogy az esőben mászkálj!

- Tudom, de ki kellett szellőztetnem a fejem. Szükségem volt rá.

- Remélem nem fogsz megfázni. A fenébe, most jut eszembe Liam téged keres. Felhívom!

Egyből eszembe jutott, hogy Liam már ki tudja mióta kereshetett engem, biztos le fog szidni amiért eltűntem, lelkiismeret furdalásom támadt, nem akartam, hogy feleslegesen aggódjon, de ismét sikerült őket halálra ijesztenem. Mi lesz ha megtudják az igazat?

- Tíz perc és itthon lesz, a parkban keresett. Szegény nagyon ki volt, hogy nem vetted fel a telefont.

- Bocsássatok meg, akkora hülye vagyok, én mindig csak a rosszat hozom rátok. Nem akarlak titeket bántani. Ti vagytok nekem a legfontosabbak! Nem akarlak titeket elveszíteni! - hadartam el könnyes szemekkel egy szuszra.

Harry gyanakvóan nézett rám, majd átölelt.

- Miért kéne elveszítened? Mi mindig itt leszünk neked! Szeretlek te kis butus! - suttogta az utolsó mondatot.

- Ki tudja meddig - csúszott ki a mondat.

Egyből a szemeimbe nézett majd kíváncsian fürkészett. Tudtam, hogy megkérdezi hogyan értettem ezt.

- Mi? Miért mondod ezt? Talán nem szeretsz engem?

- Jaj dehogy is, csak...áá nem érdekes. Szeretlek és ez most mindennél fontosabb.

Értetlenül nézett még mindig, közelebb ültem hozzá, és megcsókoltam ajkait. De nem hagyta abba, eltolt magától, és kérdezősködött.

- Tudom, hogy van valami! Nekem elmondhatod, nincs olyan amit ne értenék meg. Mondd el, látom, hogy valami bánt. Mi történt?

- Jaj Harry ez olyan nehéz. Kérlek ne faggass! - felálltam és a szobám felé igyekeztem.

Ő elkapta a karom és visszahúzott mire feljajdultam, mert kicsit erős volt.

- Bocsáss meg, nem így akartam, de tudnom kell mi van veled! Együtt vagyunk, ha titkolózol előttem az nem tesz jót a kapcsolatunknak. Kérlek értsd meg én, csak segíteni szeretnék!

Néztem gyönyörű szép zöld szemeibe, amik megcsillantak egy pillanatra, pislogott párat és eltűnt az elérzékenyülését jelző könnyek. Elkaptam a tekintetem és kiutat kerestem, nem akartam elmondani neki. Nem tehettem meg velük.

- Nem lehet! - mondtam halkan.

Összeszedtem az erőm és futni kezdtem egyenesen a szobámba, amint becsaptam magam mögött az ajtót, rögtön el is fordítottam a kulcsot.

Percek múlva Harry Liammel dörömbölt az ajtómon. Én a takaróm alá préseltem magam, és zokogtam. Füleimre tapasztottam a kezeimet, így kizárva a hangokat. De hiába, kétségbe esett kiabálásukat így is tisztán hallottam.

- Kérlek Roxy mondd el mi a baj! Ne csináld ezt velünk, kérlek! - szólt Liam.

- Engedj be minket, bármi történt is megoldjuk, nem lesz semmi gond! - kopogott ismét Harry.

- Ezt nem lehet megoldani, a szerencsén múlik minden! - kiáltottam könnyeimmel küszködve.

Percekig ütötték az ajtót és ordítottak, de nem mozdultam, majd Liam megunta és erősebben ütlegelte.

- Ha nem engedsz be, esküszöm berúgom!

- Segítek! - hallottam Harry hangját.

Nem akartam, hogy magukban kárt tegyenek, így összeszedtem minden bátorságomat és az ajtóhoz sétáltam. Elfordítottam a kulcsot, és visszarohantam az ágyamhoz. Elsőként Harry fejét láttam meg ahogyan kinyitotta az ajtót. Abban a pillanatban az ablak felé kaptam a tekintetem. De Liam egyből mellém ült és kezei közé fogta az arcom.

- Mondd el mi az ami miatt sírsz? Ne hagyj minket kétségek között!

- Ismét csalódást fogok okozni nektek! - néztem fátyolos tekintettel.

- Nem haragszunk rád, akármit is tettél, nem tudsz olyat mondani ami miatt elítélnénk! Szeretünk téged! - ölelt át Harry.

Mélyen beszívtam a levegőt, majd kifújtam, végig néztem a két fiún és belekezdtem annak ellenére, hogy nem akartam nekik elmondani.

- Tudjátok, soha nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar vége lesz mindennek, azt hittem élhetünk boldogan, de én ezek szerint nem érdemlem meg az életet.

- Mire célzol ezzel? Nem értem! - szűkítette össze a szemeit Liam.

- Meg fogok halni! - mondtam ki a szavakat érzelem mentesen.

Egy másodpercig mintha megállt volna a levegő közöttünk, Harry és Liam is csak pislogni tudott meglepettségében. Szerintem mindenre számítottak csak erre nem.

- Mi van? - állt fel Harry és idegesen ide-oda járkált.

- Mi ez az egész Roxy? Miért halnál meg? - nevetett erőltetetten Liam.

- Új szívre van szükségem.

- Ez hülyeség, teljesen egészséges vagy! - tárta szét a karjait Liam.

- Sajnos nem vagyok az, tudom, szólnom kellett volna előbb is. De régóta fáj a szívem és sűrűn elkap a gyengeség is...

- Mi az, hogy régóta? Nekem azt mondtad egyszer fordult elő?! - ordította Harry.

- Mi van? Már semmit sem értek! Te tudtál róla, hogy Roxy betegeskedik és te nem szóltál nekem?
Mi ez az egész? Egyáltalán honnan tudod, hogy ez a bajod? - nézett ismét rám.

Amilyen kicsire csak tudtam összehúztam magam, és könnyeimet visszatartva meséltem el nekik, hogy jártam a kórházban kivizsgáláson. Harry csukott szemekkel hallgatta végig az egész sztorit, Liam nem bírt magával és a végén a nyakamba borult.

- Nem lehet, nem lehet! - suttogta.

- De van még remény, csak egy új szív kell és minden rendben lesz! - mosolygott zavarodottan Harry.

- Bárcsak ilyen egyszerű lenne.

- Most ez tényleg igaz vagy csak a bolondját járatjátok velem? - állt fel Liam is, szemeiben zavartságot véltem felfedezni.

Amilyen erősen csak tudtam magamhoz öleltem és sírva bólogattam, hogy sajnos igaz. Nem szólt többet, karjai védelmezően fonták körbe testemet és sírni kezdett. Harryre néztem aki megkövülten bámult maga elé.

Percekig ölelkeztünk, majd Harryhez mentem oda, aki megsemmisülve állt előttem. Vigasztalnom kellett őket, a legborzalmasabb élményeim egyike volt ez. Azt látni, hogy a szeretteim miattam szenvednek, minden másnál fájdalmasabb volt. Ölelése olyan gyengéd volt, mégis erős. Ha a köztünk lévő szerelmet mérni lehetett volna az a bizonyos mérő kiakadt volna. Éreztem a féltést, a félelmet.

- Minden rendben lesz, én sem akarlak titeket elveszíteni !- suttogtam.

- Annyira szeretlek. Nem teheti velünk ezt a sors. Te vagy a mindenem. Ha szeretnéd neked adom a szívem, neked adom az életem csak te élj!

Csak zokogtam és zokogtam, könnyeimnek nem tudtam parancsolni.

 Harry képes lenne megmenteni, nekem adná azt a dolgot ami őt életben tartja. Nem! Ezt nem engedhetem. Inkább ő mint én... Az iránta érzett szerelmem mindennél erősebb, neki élni kell. Ha tényleg úgy alakul, hogy meg kell halnom, büszkén megyek el, velem voltak azok az emberek akik bearanyozták az életemet.

Sirattam magam, sirattam az életemet. Ha egyet kívánhatnék nem magamnak kívánnék, csupán egy kis dolgot szeretnék, még pedig azt, hogy Harry és Liam szenvedése elmúljon. Nem többet, csak ennyit.

26 megjegyzés:

  1. de jóóóóóóó:3 gyorsan kövit.♥*o*

    VálaszTörlés
  2. Ez olyan szomorú!! Ne öld meg Roxy-t kérlek! Harry annyira aranyos,hogy még a saját szívét is nekiadná.Remélem az lesz,hogy az utolsó pillanatban rájönnek,hogy a gép hibásodott meg. Nem akarom,hogy Roxy meghaljon. Legyen végre boldog!! Siess a következővel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen szép tervek amiket leírtál, de aztán kitudja mi válik ebből "valósággá" :)
      xx

      Törlés
  3. Á, az egyik kedvenc zeném!!?!?!!:DD <3 Elvont értelmében még passzol is ide:D JÓ:D

    Nagyon szomorú... Roxy, ahogy az életét sajnálja és elemzi a helyzetét.
    "-Basszus!" - Meghal a szerelme, és ennyi? Basszus? ÁÁÁ!!! Harry!!:DD Azért sikerült egy kis humort is belevinni:D

    Kedves gondolat volt Harrytől, de ilyet nem szabad mondani, ezzel még nyomorultabbá tette szegény lányt. Szegénynek nem elég, hogy "meg fog halni", most még Harryért is aggódhat. Ez olyan szomorú.

    Liam a cuki testvér, biztosan sokkal idegesebb lettem volna a helyében. Nagyjából semmit sem tudott semmiről. De igazságtalan:((

    Szomorú rész volt... de örülök, hogy végül mégis kitálalt.
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen elvont értelemben, többször meghallgattam, és rájöttem nem ide illik, de miattad nem akartam levenni. :)
      A basszust sikeresen átjavítottam mert azt is utólag vettem észre mekkora sületlenség volt belerakni.
      xx

      Törlés
  4. Na, időben, frissen és üdén (egészségtelenül és szar kedvvel) megérkeztem kommentelni, és még mindig hangoztatom, hogy IDŐŐŐBEN. :)

    Tehát. Roxyt még mindig nagyon sajnálom és őszintén szólva nem tudom, hogy miért vagy ennyire igazságtalan vele:D Na jó, szépítsük a dolgot: az élet az igazságtalan vele, de valamiért nagyon. Talán valamit még titkol? Ki tudja? Ja, te!:)

    A rész nagyon jó lett, és remélem, hogy semmi baja nem lesz Roxynak. Tényleg nagyon remélem, mert az utóbbi időben minden blog, amit olvasok azzal fejeződött be, hogy a főszereplő lányka meghal. #lényegtelen.

    Várom a következő fejezetet... és lassan már itt se mondhatom ezt többet, mert vége lesz.:( brühüü.

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy megérkeztél, annak kevésbé, hogy egészségtelenül, jobbulást.
      Igen az élet igazságtalan vele, na jó én... de mint írtam már másnak is ez a blog azért jött létre, hogy egy kicsit a szenvedősebb oldalt is bemutassam... Tudom van nem egy ilyen hasonló blog is ami tele van szenvedéssel, ez mégis az enyém az én gyermekem. :D
      xx

      Törlés
  5. Szia Szilvi!

    Nagyom jó lett a rész de egyben igencsak szomorú is! Szegény Harry, szegény Liam.....és persze szegény Roxy! Nagyon remélem hogy nem úgy fejezed be a blogot hogy Roxy meghal! :'( Nagyon várom már hogy minnél hamarabb hozd az új részt! Siess!!
    Ja tényleg mikor hozod???

    Puszi: Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm szépen. :) Mi lesz a vége nem mondhatom meg, de remélem ha jó ha rossz lesz tetszeni fog. :)
      A kövi rész pénteken várható.
      xx

      Törlés
  6. anyám remélem nem fog meghalni a Roxy ♥ annyira jó lett siess kövivel ♥ :D

    VálaszTörlés
  7. nekem tetszett, de Kérlek tartsd meg Roxyt.

    VálaszTörlés
  8. SZIA REMÉLEM HOZOD A KÖVIT!

    VálaszTörlés
  9. Uhh...erre a részre már nem tudok semmit sem írni! Csak magamat tudnám ismételni, hogy szegény Roxy...szegény Harry és Liam...blabla..:(
    Remélem happy end lesz majd a történet vége! :)
    xx, -diush-

    VálaszTörlés
  10. Szia..
    Na erre már tényleg nem tudok semmi mondani, egyre jobb és jobb lesz..
    Harry annyira csodálatos ahogyan szereti ezt a lányt. Emlékszem az elején még Roxy azt hitte csak egy futó kaland lesz neki, de tessék az életét is oda adná érte:D
    És Liam is annyira aranyos.. ahww olvadás!!
    Ne is Hazza-t add nekem, elég nekem Liam is :D
    Siess, nagyon jó lett !!!!!!! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Harry egy nagyon aranyos ember. Én így képzelem Őt, remélem tényleg ilyen.
      Oké Liam a tiéd lehet.. :)
      xx

      Törlés
  11. Neeeee,ne,ne,ne most miért?Ezt nem hiszem el annyira kurvára lesokkoltál, hogy nem birok kinyögni egy értelmes komit seee.Ne harii:////
    Szuper rész mint ahogy megszoktuk tőled.
    xxx Claire
    Love Yaa and Hipsta please

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. örülök ha lesokkolódtál. :D
      xx

      Törlés
  12. Igazából nem tudok mit írni, mert nem tudom összeszedni a gondolataimat. Ez siralmas, de egyszerűen nem tudom, mit kellene éreznem.

    Ezek olyan helyzetek, amikről csak azok tudhatnak igazán, akik már voltak benne. Én szerencsére nem. Szóval - bármilyen nehéz is ezt kimondani - én ma Harryvel voltam. Azt viszont tudom, hogy milyen, amikor az a kard lebeg a fejed felett, hogy elveszítheted azt, akit a legjobban szeretsz. Bár tudod, hogy hiába, de mindenedet odaadnád. Teljesen egyetértek a reakciójával. Ő a mai nap hőse.

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen , sajnos nagyon rossz helyzetben van Harry is,és nem lennék a helyében. Ha ennyire szeret az ember valakit, nem akarja soha elveszíteni, sőt az életét is odaadná a másikért.
      xx

      Törlés
  13. Szia.
    Nagyon jó lett. A vége fele már sírtam !
    :)
    Puszi, Eszti

    VálaszTörlés