2013. július 27., szombat

Második évad

Sziasztok!
Sziasztok Drága egyetlen olvasóim. Vasárnap akartam csak megkérdezni de már nem bírok magammal, eddig sikerült. Szóval, lesz második évada a Forever and Ever-nek. Tudom felmerül bennetek a nagy kérdés; Hogyan? Hiszen Roxy meghalt.
Viszont aki olvasta a Love and Death című blogom az tudja abban mi volt, nos a Forevert is így akarom folytatni ahogy ott volt. Mivel a L&D blogomat nagyon kevesen olvasták arra jutottam, hogy azt bezárom és átírom a Foreverre. Remélem tetszeni fog nektek. Akik nem tudják miről volt szó a L&D-ben ne búsuljanak majd kiderül a második évadban. DE CSAK ÚGY KEZDEM EL A MÁSODIK ÉVADOT HA LESZ EGY ÁLTALAM MEGHATÁROZOTT LÉTSZÁMÚ CSOPORT, AKI SZERETNÉ A FOLYTATÁST. Minimum 20 imádom vagy tetszik pipára van szükségem, a FB csoportban 20 kommentre.  Remélem megértitek, hogy ehhez folyamodtam, de feleslegesen nem akarom elkezdeni. Főleg, hogy decemberig tanfolyamon veszek részt és kevés időm lesz, de ha szeretnétek értetek megteszem. Puszii

10 megjegyzés:

  1. Mint már mondtam én szeretnék második évadot :D
    Remélem hamar elkezded, és tudom lesz olyan jó mint az első volt :D

    VálaszTörlés
  2. IGEEEN!!!! MOST!!::D:D:D:<3333 1. kommentem a blogodon:OO IMÁDOM!!!♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. szia,hogy lehet föliratkozni rá, mert azt írja, hogy csak meghívott felhasználók olvashatják.

    VálaszTörlés
  4. *--* mindenkeppen legyen

    VálaszTörlés
  5. Uj de Jo lenne ha lenne második évad :-)

    VálaszTörlés
  6. én nem olvastam de majd kiderül:) folytasd!!! 2. évadot akarunk!! Ha írhatom így!!*-* puszii:*

    VálaszTörlés
  7. Igen, igen, igen, igen !!!!!!!

    Zsuzsa

    VálaszTörlés