2013. szeptember 17., kedd

10.Rész -Csak álom?-

 Sziasztok, megérkeztem a 10.résszel. Megszeretnék minden olyan olvasómat kérni aki még nem csatlakozott a FB csoporthoz az lépjen be az oldalsávban kirakott képre kattintva. --------------------------------------------------------------------------------------------------->
Szeretném megköszönni, hogy még mindig velem tartotok és támogattok, sokat jelent nekem. :) 


 "Bármennyire is próbálod magadba sulykolni, hogy ami történik az nem a valóság, Te mégis úgy éled meg, mintha minden egyes pillanata igaz lenne. Magadba szippantod a másodpercek apró morzsáit is, és azt kívánod bárcsak örökké tartana."

- Szeretlek - suttogta alig hallhatóan a fülembe Harry. - Azt hittem már soha nem leszel kész a zuhanyzással.

- Miért nem tartottál velem? - kérdeztem bujasággal a hangomban.

Nem szólt semmit, lágyan megcsókolt, közben egy hajtincset a fülem mögé tűrt. Minden érintésétől bizsergett az egész testem, karjaimat teste köré fontam amilyen erősen csak tudtam, soha nem fogom megszokni, hogy Ő az enyém. Félek, hogy elveszítem, félek, hogy egyszer valaki kitépi az ölelésemből.

- Indulnunk kéne, nem gondolod? -  beszéltem ajkaiba.

- Igazad van. Ha nem érünk oda időben, talán Liam le is veszi a fejünket.

- Okkal tenné, apáék már biztos megérkeztek hozzá. Liamnek nagyon fontos ez a nap, és nekem is. Első anyák napját fogom ünnepelni. Remélem tetszeni fog a csokor Karennek amit tegnap készíttettem.

- Ne aggódj, ha meglát téged elsírja magát, nemhogy a csokortól - nevetett, majd elkomolyodott. - Mindenki annyira boldog, hogy meggyógyultál, de Karen kifejezetten. Nagyon jó ember, megérdemel titeket, úgy ahogy Ti is Őt.

- El sem tudod képzelni mennyit jelent nekem, hogy kaptam egy új esélyt, élnem kell vele - átöleltem újra, mélyen beszívtam illatát.

Pár hete azt hittem utoljára érezhetem Őt, de kaptam egy második lehetőséget az élettől, amit nem szabad elpazarolnom.

Liam állandó telefonálgatása nem hagyott nyugton minket, egyfolytában azt kérdezte mikor indulunk már el. Annyira siettünk, hogy egyszer a kocsiból kellett visszaszaladnom a táskámért.
Mikor odaértünk testvérem fejcsóválva köszöntött minket, mégsem tudta elrejteni kósza mosolyát az orra alól.

- Végre ideértetek, azt hittem eltévedtetek! Anyáék már a nappaliban várnak rátok. Még Niall is hamarabb ideért mint ti, ja ha nem gond velünk lesz ma, Ő csak holnap utazik Mullingerbe.

Amint meglátott Karen szinte a nyakamba ugrott, a műtét óta nem sokat találkoztunk, szinte minden időmet Harryvel töltöm ami talán nem helyes, adnom kéne magamból a családomnak is.

- Hiányoztál, Ugye jól vagy? Vigyáznak rád a fiúk? Mennyit és mit eszel? - zúdította rám a kérdéseit.

- Jól vagyok, vigyáznak és néha még főznek is nekem - válaszoltam tömören nevetve.

De, szinte egyből lefagyott az arcomról a mosoly mikor eszembe jutott, hogy a csokrot valószínűleg nem pakoltuk el a nagy sietségben. Idegesen néztem Harryre aki értetlenül tátogott, hogy mi a baj.

- Egy pillanat és visszajövünk - néztem bocsánat kérően apáékra.

Megfogtam Liam és Harry kezét, majd kihúztam őket a konyhába, hallottam Niall sietős csoszogását ahogy követett minket.

- Mi a baj? - kérdezte idegesen Harry.

- Mi a baj? Otthon hagytuk a csokrot! - suttogtam, hogy ne hallják meg Karenék.

- Basszus! - csapott a fejére Harry. - Ez miattad van Liam!

- Én miattam? Ti vagytok feledékenyek! - vágott vissza.

- Majd én elmegyek érte, gyorsan megjárom - szólalt meg Niall csipszet majszolva.

- Dehogyis, majd én! - tiltakozott Harry.

- Téged észre vesznek, hogy nem vagy itt, nem akarok magyarázkodni, húzzuk el egy kicsit az ajándékozást, addig Niall bőven visszaér - tanácsoltam.

- Tessék a kocsikulcs, de vigyázz a szépségemre - dobta Harry a szőkeségnek a kis csörgő csomót, mire csak megforgattam a szemeimet.

- Sietek! Sziasztok! - köszönt el az Ír.

Visszasiettünk a nappaliba, próbáltam nem idegesnek mutatkozni előttük, lehet felfújtam a dolgot, de a legelső anyák napi köszöntésemet nem akartam elbaltázni, még ha ilyen kis semmiség is az egész.

Talán fél órán át beszélgettünk, hamar elrepült az idő, de Niallnak semmi híre nem volt. Már vissza kellett volna érnie, oda - vissza az út 20 perces, ha siet 15. Feszülten tördeltem a kezeimet, mire Harry megfogta és simogatni kezdte, hogy lenyugodjak.

Szinte vészjósló volt a telefoncsörgés is ami megzavarta a társalgásunkat. Harry előkotorta a mobilját, de nem nagyon akarta felvenni.

- Idegen szám - húzta el a száját.

- Nyugodtan vedd fel - tanácsolta apa.

Harry elindult a konyha felé, de éppen hogy csak megtett pár lépést megtorpant ahogy meghallotta a vonal túlsó végéből érkező szavakat.

- Mi?? Biztos az enyém? Mi történt?... És mikor?...Micsoda?... Nem...az nem lehet... nem... biztos, hogy nem - szinte suttogta az utolsó szavakat.

A telefon kicsúszott a kezéből, ami a földön landolt hatalmas koppanással, betöltve a feszült pillantásoktól övezett helyiséget.

- Mi történt? - kérdeztem aggódva.

- A... házunk... és...

- Mi történt?! - szóltam erélyesebben.

- Felrobbant, és...és Niall. Úristen...Niall meg-meghalt.

Mindenki rémülten tekintett a másikra, majd másodpercek múlva én és Karen hangos zokogásba törtünk ki. A fájdalom ami a lelkemre telepedett semmi nem volt ahhoz képest amit akkor éreztem mikor, megtudtam, hogy haldoklom. Egy ártatlan ember halt meg, a világ egyik legszerethetőbb embere. Szinte alig hallottam Liam akadozott beszédét keserves sírásomtól.

- Niall? Biztos? Hogy... hogyan lehetséges? Nem tévednek?

- Nem tudták megmenteni az életét.A robbanás messzire ellökte a testét, és... egyenesen a betonra zuhant. De pontosat én sem tudok, hallottátok ti is!

- Nem lehet - suttogta maga elé Liam.

- Azonnal oda kell mennünk! - töröltem meg a szemeimet és sietősen a kijárat felé igyekeztem, de éreztem, hogy a lábaim ólom súlyúak lettek minden egyes lépéssel.

Harry utánam rohant Liammel együtt, megtámasztottak engem, majd a kocsihoz siettünk.

- Anya ti maradjatok itt, hívlak! - kiabált vissza Liam.

Beültünk Liam autójába, de lámpákat és sebességet nem kímélve hajtottunk keresztül az utcákon. Patakokban folytak a könnyeim, miattam került Niall bajba, miattam halt meg. Láttam ahogy Liam idegesen kapta el a kormányt minden egyes elénk befurakodó biciklis vagy autós megjelenésekor.

- Ne ilyen gyorsan! - kérleltem szipogva.

De mintha meg sem hallotta volna, még jobban rátaposott a gázra, mikor előttünk szabad volt az út, Harry mellettem ült a hátsó ülésen, megfogta a kezem és csak ennyit mondott. :

- Minden rendben lesz - mosolyodott el szomorúan.

A szemem sarkából csak annyit láttam, hogy egy hatalmas kamion vág elénk, Liam hatalmasat fékezett, az autó őrületes fék csikorgást hallatva száguldott bele egyenesen a kamionba. Egy nagy csattanás hallatszott, fájt minden porcikám, de Harry kezét nem engedtem el, akkor sem mikor már nem éreztem szorítását.

*

-Harry! - kiabáltam ziháltan az ágyán feküdve.

Ide-oda kapkodtam a tekintetem, még mindig azt hittem álmodom, percekbe telt mire lenyugodtam és Harryre tudtam nézni. Úgy tűnt mint aki kellemesen alszik, de verejtékező homloka és néha rettegő mimikája nem erre utalt. Pillanatok múlva felriadt, és Ő is azt próbálta eldönteni mi a valóság és mi nem. Egyből a telefonjáért nyúlt és tárcsázott. Értetlenül figyeltem Őt, mire a hívott telefonja a másik szobában csengett ki. Niallt hívta.

- Mi van? - szólt bele álmosan Niall.

- Jól vagy haver? Ugye élsz még? - beszélt összevissza Harry.

- Heh? Itt vagyok nálad, a másik szobában. Aludj, hidd el jobban tennéd.

- De...

Niall megszakította a vonalat, és ahogy ismerem szinte azonnal vissza is aludt, mit sem törődve aggódó barátjával.

Nem tudtam ezt az álmot mire vélni, talán ez is valakinek a műve? Már a képzeletemet sem irányíthatom én? Ráadásul Harryt is ugyanolyan rosszul érintette ez az egész ahogyan engem. Félt és aggódott. De talán nála hamar elfog múlni, reggel már nem fog erre emlékezni...én viszont igen.

- Olyan valóságos volt, és ijesztő - beszélt magában Harry. - Roxy miért álmodok veled? Miért kínzol ilyen álmokkal? - kezeibe temette arcát, majd nagy lélegzetet vett.

- Én nem akarlak kínozni, csak együtt szeretnék veled lenni... boldogan - suttogtam.


32 megjegyzés:

  1. 1. KOMII:D:D:D hát kérlek.. Ez nagyon zseniális! De komolyan! Annyira meg voltam hatódva.. És Nial??? Niall? Meghelt? NEM! de szerencsére felébredt!:D Imádom és mint a többit is! ZSENIÁLIS! csak már jöhetnének azok a részek, ahol nem álmodnak, hanem a bőrük komolyan összeér!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Nem halt meg, remélem azért ütősre sikeredett valamennyire. És ennek az álomnak lesznek még következményei ha megfigyeltétek... miért van az a kérdőjel a cím végén? :D

      xx

      Törlés
  2. Hjujuj... hát ez sokkal jobban tetszett... mint mem is tudom mihez hasonlítani xD :)
    nagyon jó volt és az álom is valósághûnek tûnt.
    sejtem mi lesz Niall és Harry közt, vagy is reménykedem benne :)
    siess nagyon nagyon :))
    puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszi.
      Kíváncsi vagyok mire gondolsz Harryékkel kapcsolatban.

      xx

      Törlés
  3. Úristen,már megint csinálod...
    ???
    Pofátlanul jó fejezetek írsz...
    És megríkatsz...
    Azért szereteem szerénységed:D♥
    Hamar kövit.
    Hipsta please
    xxx Claire

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nagyon nagyon szupi lett.Imádtam.Kövit.:D

    VálaszTörlés
  5. Jájáájj...az elején kicsit megzavarodtam :DDD de aztán rájöttem ;)) olyaan jóóó <3 siess a kövivel légyszii! imádom olvasni a blogot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Szombaton fent lesz már, ha minden igaz. :)
      xx

      Törlés
  6. ÁÁÁ..:DDD ez nagyon jóó.:D fantasztikus :* *------------* Azt hittem Niall tényleg meghalt-.S: SIESS A KÖVIVEL!

    VálaszTörlés
  7. Szia:) Itt vagyok!:D Ma egy brutál kemény napom volt suliban,de ahogy megláttam az új részt szó szerint sikítozni kezdtem *--* Brutál jó lett,egyszerűen PER-FECT <3 Mond hogy tudsz ilyen királyul írni?? :D Komolyan megsirattam ezt a részt,és engem kevés minden tud megsiratni ;) Ős tehetség vagy!! .^^ Ahhw nincsennek szavak komolyan ami kifejezi ezt a blogot..fantasztikus?? Ahh az gyenge!! ;)) Siess pls :D xoxo <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Amy :) Annyira örülök, hogy így vártad. :D Remélem a kövi résznél is ennyire fogsz örülni.
      Hidd el nem olyan jó ez, legalábbis szerintem van még mit fejlődnöm, sőt író soha nem leszek. :(

      Köszönöm, hogy ilyen kedves vagy :)

      xx

      Törlés
  8. A legdurvább az egészben, hogy; MIÉRT??? CSAK ŐT NE!!!
    Aztán ott van még az is, hogy; "Még Niall is hamarabb ideért mint ti, ja ha nem gond velünk lesz ma."
    1: Tehát akkor Niall hamarabb oda ért. A mondatból arra következtetek, hogy egyedül érkezett, nem Liam fuvarozta. Tehát akkor miért adta oda neki Harry a kocsit? Neki miért nincs saját, ha Harrynek van?
    2: Miért lenne gond? Mármint Roxynak és Harrynek. Ezt Karennek kellett volna mondania nem?

    Szóval felrobbant, és azonnal oda siettek. VOLNA. Akkor Harry? Mi van vele? Az "álom?"-ban ő is halott? Mindez egy virágcsokor miatt? és a bon-bon hol marad?:D Az anyukák imádják az ilyesmit:DD Bár még jobb is, hogy nem volt, mert akkor az is felrobbant volna. Kár lett volna érte. Remélem combok már nem voltak a hűtőben:D Na jó, érzem, hogy eltértem a tárgytól.

    Szegény Niall, hogy felébresztette azonnal:D Emlékszem egy hasonló esetre, én anyával csináltam ugyanezt. Szóval Harry most pajtás!:D Azt hiszem nem ecsetelgetem tovább, hogy én már az elejétől tudtam, ahogy Niall lett a megbízott futár, hogy "meg fog halni":DD
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, egyszerű a magyarázatom a kocsis témára... Harry autója minden bizonnyal gyorsabb.
      A gondot arra értettem, hogy mégis anyáknapja volt... - amit nem is tudom ki javasolt. :D - és együtt akartak ünnepelni, ennyi az egész, Niall az csak azért volt velük mert valamiért nem ment el aznap. :D

      Bon-bonra én is gondoltam, de azt Liam adta volna :D milyen spúrok ezek nem? :D

      Köszi a komit. :D

      xx

      Törlés
  9. Istenem Szilvi!! Megint sikerült... Büszke lehetsz magadra... A te blogodon mindig sírok! Istenem soha nem sírtam még ennyit 1 blog miatt... :') Annyira rossz.... Basszus Harry nem akar kínozni! Niall omg persze hogy hülyének nézte szegény Harryt... Istenem anniyra szeretem ezt a blogot olvasni nem tudok vele betelni komolyan... egyszerűen unhatatlan. Remélem még jó sok rész lesz mert egyszerűen tényleg imádom sőt igazából nem tudom kifejezni hogy mennyire szeretem mert nem tom... Na ezt jól megmondtam... xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm, örülök, hogy tetszett neked, kicsit féltem tőle, hogy unalmas lett.
      És annak meg még jobban örülök, hogy imádod :D
      xx

      Törlés
  10. Imádoooooooooooooooom<3 Nagyon jó lett;) Gyorsan a köviit:)))<3

    VálaszTörlés
  11. Sziaa!! :)) Kijelenthetem, hogy új olvasód vagyok, aki buzgón várja a folytatást! :D tegnap találtam a történetedre és egész nap csak ezt olvastam.. :D Olyan rossz volt, amikor már nem volt "Újabb bejegyzés" gomb... :(( Nagyon nehezen sírok. Az életben is de főleg történeteken. De ez... fuh.. Amióta Roxy meghalt, minden egyes résznél végiggördült minimum 2 könnycsepp az arcomon. Az a rész amikor meghalt... Anyu pont akkor jött be a szobába... látta hogy sírok... mondom csak a történeten. Rám nézett, majd vállat vont mondván: Hülye a gyerek! :DD Ez egy nagyon nagyon nagyon jó történet, aminek már nagyon nagyon várom a folytatását! ;) :DD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kata, el nem tudod hinni mennyit jelent nekem ha új olvasót köszönthetek itt.
      És azt meg főleg, hogy tudnak engem olvasni órák hosszat? Megkérdezhetem mennyi idő volt míg elolvastad az egészet? :D

      Remélem még sokszor sírsz a részeken, célom ez, nem titok. :)

      Köszönöm, hogy írtál, pusziiii <3

      Törlés
    2. fúúh így pontosan nem tudom... :( de beteg voltam/vagyok és nem mentem suliba. :D olyan dél körül kezdtem el olvasni (már régebben rátaláltam erre a blogra de nem jutott időm olvasni. most meg volt) . :D és olyan éjfél után tettem le a telefont szomorúan hogy befejeztem... :( tudom beteges, de ez van. :DD ha tetszik egy történet akkor nem tudom letenni... :DD :$ :D puszi <3 :))
      ui.: Mikor lesz a következő rész? *-* :D

      Törlés