2013. október 6., vasárnap

14.Rész -Jól vagyok-

Sziasztok, éjszaka megírtam ezt a részt, remélem tetszeni fog nektek. :)
ui: Egy nagyon picit szomorú vagyok, hogy a régi olvasóim közül eltűntek páran, hol vagytok? :( 

"A féltékenység ravasz dolog. Néha úgy el lehet leplezni, hogy senki föl sem tételezné (...). Ám félelmetes erő tud lenni... nagyon is félelmetes."


A tengerparton ébredtünk egymást ölelve. A felkelő nap sugarai lágyan melengették meztelen bőrünket. Harry felé fordultam, zöld írisze csillogott ahogy belenéztem szemeibe. Elmosolyodott, majd gyengéd csókot lehelt ajkaimra.

- Szerinted ez csak álom? - váltam el vöröslő ajkaitól.

- Nem, ez nem lehet az, ez a mennyország - simított végig kézfejével arcomon.

Megfogtam a kezét és nem engedtem el, fejemet hozzá nyomtam, nem akartam elengedni őt. Érezni akartam minden pillanatban. Mindaddig így feküdtünk, amíg a nap már magasan járt az égbolton, csak egymást néztük, nem törődtünk a lábunkat nyaldosó hullámokkal. Senki nem volt rajtunk kívül a parton, nem kellett másokra figyelnünk.

- Tudod mennyire szeretlek? - ölelt át miközben vettem fel a pólómat. Kezeivel gondosan körbefonta a derekamat, éreztem tökéletes illatát, mélyen beszívtam és nemlegesen ráztam a fejem.

- Nem tudom - mosolyogtam.

- Annyira szeretlek mint a növények az éltető nap sugarait, vagy mint az emberek a sót. Nélküled az életem ízetlen lenne és keserű.

- Ízetlen és keserű? A keserű az egy íz - kötekedtem.

- Az életem lenne keserű... és magányos - fordított maga felé, arcomról lefagyott a mosoly amint megláttam komoly arc kifejezését. - Te vagy a mindenem - suttogta.

Halványan elmosolyodtam és szorosan magamhoz öleltem, ő is ugyanígy tett mint én. Legszívesebben összeláncoltam volna a lábainkat, hogy örökre együtt maradhassunk. Beteges gondolataim ellenére sem tettem meg, helyette elmorzsoltam egy két könnycseppet Harry meztelen felsőtestébe fúrva az arcomat.

- Szeretem mikor mosolyogsz, szeretem az ölelésed, szeretem a suta lábaidat is, szeretem mikor megvigasztalsz, nem bírnék a csókjaid nélkül élni, szeretem a hangod, a szemeidet, az összes végtagodat, de amit a legjobban és örökre... a lelkedet - néztem smaragd szemeibe befejezve a mondatomat.

Mit is kívánhatna többet az ember? Mikor egy csoda szép tenger parton nyugodtan lehet azzal a személlyel aki a másik fele? Azt hiszem semmit, vagy talán mégis.... bárcsak ez az egész valóság lett volna. Mindig amikor felkelek szinte arcon csap a büdös igazság. Még sem tudok vele leállni, kínzom magam mikor felébredek, de mikor megkapom az az napi adag álmomat jól érzem magam. Olyan számomra mint a drog, nem tudom letenni, nem tudok Harry álmai nélkül meglenni. Szükségem van rá.

*

1 hét telt el a villám csapás óta, Niallt ma engedték haza. Nem nagyon látogattam meg az utóbbi napokban, azt akartam, hogy ülepedjenek nála le a dolgok. A kórházban rengeteg szellem van, én is nem egyel találkoztam. Nekem is furcsa volt, nemhogy szegény Niallnak.
Harry mellett szerettem volna lenni, féltem, hogy Mr Holman bántani fogja őt.

Úgy gondoltam ideje elmenni Niallhoz, biztos hiányolt már. Honnan tudom? Liam kétszer is itt járt, mikor Harry kiment a szobából, suttogva átadta nekem Niall üzenetét ami a következőből állt.: Niallnak szüksége van rád, a kórházi szellemek nem hagyják békén, beszélni akar veled!

De erre sem adtam be a derekam, főleg amiatt, hogy Liamnek elmondott mindent, másképpen nem jött volna ide sugdolózni bele a semmibe. Nem akartam egyelőre belerángatni Liamet, éppen elég volt, hogy Niall belecsöppent ebbe az egészbe, de ha már így alakult valamikor beszélek vele Niallon keresztül, azt hiszem megérdemli azok után amit kiállt értem, neki is ugyanúgy fájt, hogy meghaltam, ennyivel tartozom neki.

Mikor Harry elment Louis-val bevásárolni Niallnak, gondoltam ez a legmegfelelőbb alkalom arra, hogy meglátogassam az én postásomat, azaz az Ír fiút.
Már az nagyon gyanús volt mikor az utcába fordultam mennyi szellem megy el mellettem, mert azelőtt Rose-on kívül egyet sem láttam azon a környéken. De mikor Niall háza elé értem, mintha egy zsibvásáron lettem volna. A különböző korosztályú szellemek az ajtó előtt sorakoztak, jobban mondva a sor vége volt az ajtón kívül. Felsiettem a zsibongó tömeg mellett egyenesen Niall szobájába, az ajtó előtt is álltak halott lelkek, de őket Rose nem engedte be, ő volt az ajtón álló.

- Na végre, hogy ideértél! - kiáltott mikor meglátott a lépcsőn felfelé jövet.

- Mi ez? - szegeztem neki a kérdést.

- Aminek látszik, a szellemek rászálltak Niallra, azt akarják, hogy segítsen nekik. Mindegyik beszélni akar a halandó család tagjával!

- És...és Niall hogy van? Mit csinál? Hol van?

- A takarója alatt, hangosan bömbölteti az I-phone-ján keresztül a zenét, nem akarja hallani a szellemek beszédét.

- Szegény, megnézem - vettem mély levegőt, és áthaladtam az ajtón.

Tejfel szőke tincsei kikandikáltak a takaró alól, paplan alatt lévő teste szaporán vette a levegőt. Nem lettem volna a helyében, nem elég, hogy belé csapott a villám, még szellemek is kísértik. Ez aztán a szívás.

- Niall, én vagyok az Roxy. Hallasz engem? - közeledtem felé, de nem reagált, ezért lefeküdtem mellé és arcomat benyomtam hozzá a takarón keresztül.

- A picsába! - ugrott egyet ahogy szemeimbe nézett. - Azt akarod, hogy szív infarktust kapjak? - tette mellkasára jobb kezét.

- Bocsáss meg...csak... csak nem hallottál.

- Most kell eljönni? Üzentem neked! Ezek a rohadt szellemek nem hagynak élni! Egyet szólítottam meg a kórházban véletlen, erre jött egy csapat! Most meg idegyűlt az egész város segítségre szoruló zombija!

Elhúztam a számat, nem tudtam mit mondani neki, azt hittem nem ekkora a baj, de amúgy is mit tehettem volna én, hogy eltűnjenek ezek a nem kívánt szellemek? Nagyjából semmit.

- Valamit kitalálunk - ültem fel az ágyon.

- Hangok vannak a fejemben! - mutatott a halántékához. - Itt zajonganak bent! Nem hagynak békén! - eltorzított hangon folytatta. - Mondd meg a kislányomnak, hogy ott a dugi pénz a szekrény alján felragasztva. Üsd meg helyettem a volt nejem pasiját, vagy tudod mit öld meg! Anyukámnak üzenem, hogy nem haragszom rá azért amit tett.

- Elhiszem, hogy kétségbe vagy esve, de a szellemeket is meglehet érteni, végre jött valaki aki postást játszhat közte és az élő rokona között.

- Akkor cseréljünk! - mondta dühösen.

- Bárcsak cserélhetnénk, te élsz! Ne kívánd ezt, a legrosszabb dolog az életben láthatatlannak lenni - hátat fordítottam neki és az ablakon kémleltem ki.

- Sajnálom - mondta halkan.

Hallottam közeledő lépteit, majd mellettem meredt tovább a világra. Csendben álltunk pár másodpercig mindaddig míg Rose kiabálását meg nem hallottuk.

- Mi tart ilyen sokáig? Ezek szétszednek!

- Mindjárt! - válaszoltam. - Más ötletem nincs, de talán beválhat - rántottam meg a vállaimat. - Tégy úgy mintha nem látnád és nem hallanád őket, egyszer csak megunják a zaklatást.

- És ha itt lesznek egész életemben? - nézett rám kétségbe esve.

- Dehogy lesznek, ha jól csinálod estére eltűnnek. De rájuk se nézz! Sőt haladj rajtuk keresztül, ne kerüld ki őket. Harryék hamarosan itt lesznek, akkor is próbálj természetesen viselkedni.

Bólintott, majd minden erejét összeszedve indult az ajtó felé. Amint megpillantották őt a szellemek, rázúdították szerencsétlenre az összes bajaikat. De ő mit sem törődve velük lesétált a nappaliba, nem egy lelken áthaladva. Fél óra múlva már fele annyi szellem sem volt a házban. Dühöngtek egy kicsit, az erősebbek fényképeket, apróbb tárgyakat löktek a földre, de szerencsére elfogadták, hogy Niall már nem látja őket. Mi is arról bizonygattunk mindenkit, hogy nincs már meg a képessége. Louis és Zayn két óra múlva estek be az ajtón, éppen akkor hagyta el az utolsó szellem is a házat. Niall megkönnyebbülten sóhajtott fel barátait meglátva. Végre élet lépett be a küszöbön.

- Annyira örülök nektek - szaladt eléjük.

- Még nekem is? - emelte fel egyik szemöldökét Harry.

- Neked is - boxolt egyet a kócos vállába.

- Látom visszatért a régi Niall - mosolygott.

- Ideje volt - vetette közbe Louis.

Niall sunyin pillantott át a válla fölött egyenesen ránk. De intettem a fejemmel, hogy ne csinálja. Jobb ha Liamen kívül másnak nem árulkodik. Végre szent a béke közötte és Harry között, nem akarom, hogy újra összekapjanak rajtam.

- Út közben elmentünk valakiért a vasútállomásra - mondta halkan Harry.

- Kiért? - kérdezte kíváncsian Niall.

- Egy gyerekkori barátom az, már nagyon régen nem beszéltünk, hallotta anyámtól Roxy halálát, egy kis időt velem tölt majd.

- Értem, és hol van?

- A kocsiban. Bejöhet?

- Persze, veletek is bejöhetett volna - rázta a fejét Niall hitetlenkedve, hogy barátaik kint hagyták szegény idegent egyedül a kocsiban.

Kíváncsian vártam ki is az az idegen, Harry nem nagyon mesélt a régi barátairól, nem tudtam kiről lehetett szó, de mikor beléptek az ajtón, minden világossá vált.

- Niall ő itt Jane, gyerekkori jó barátom.

- Nem mondtad, hogy ilyen csinos - nevetett Niall.

Pislogva néztem a jelenetet, egy magas, szőke hajú, kék szemű, csinos lány lépett elénk. Biztos voltam benne, hogy nem csak barátok voltak. Abban a pillanatban rettentő rémület járta át a testem. Féltem... rettentően féltem attól, hogy ez a Jane elveszi tőlem. Halálom óta először voltam féltékeny más nőre, harag és féltékenység egyvelege keringett bennem. Szemeim szinte szikrákat lövelltek ahogy nevetve mutatkozott be Niallnak, majd Harryhez fordult és átölelte a derekát. Niall lopva felém pillantott, de rögtön le is vette rólam a tekintetét.

- Jobb ha bemegyünk a konyhába - utasította az álldogálókat.

- Roxy minden rendben? - kérdezte mellettem Rose. Hangja arról árulkodott, hogy nem véletlenül kérdezett erre rá.

- Persze, minden rendben. Jól vagyok - sziszegtem dühösen.

Éreztem ahogy az energiám kis gömbbé gyűlik össze bennem, egy percre sem vettem le szemeimet a konyhába siető Jane-ről. Mikor Harryre mosolygott elszakadt a cérna... ami cseppet sem volt vastag. Niall gitárjai, és a mellette lévő hatalmas LCD tévé nagy csörömpöléssel értek földet. Harryék egyből a zaj forrása felé néztek, pislogva bámulták az összetört TV képernyőjét, és a darabokra tört gitár darabokat. Niall meresztett szemekkel szaladt felém, de nem tudott érdekelni, megállt előttem, de észbe kaphatott mert inkább a gitárjaihoz fordult. Kicsit sem volt bűntudatom abban a pillanatban. Eddig Holman volt az első számú veszély forrás, de ezek után átvette a helyét egy sokkal veszélyesebb és csinosabb személy... Jane.



43 megjegyzés:

  1. Omg!!!Ezt nem hiszem el...Leakarom puffantani ezt csajt...pfff-.-
    Hamar köviiiiit
    xxx Claire

    VálaszTörlés
  2. <3 aztaaaaaaaaaaa. hajráá Roxy!!

    VálaszTörlés
  3. Baszus ez nagyon jooo <3:DDD gyorsan hozd a kövit !!!!:D imádom <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóó lett! Siess a következővel! Nagyon vároom! :)) <

    VálaszTörlés
  5. Nagyon JÓ gyorsan hozd a kövit :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen képtelen vagyok feldolgozni, hogy Niall látja Roxy-t! De nagyon örülök neki és annak is, hogy Liam hisz neki! :)) De ez a csaj...már most idegesít...! Jó rész lett, siess a következővel! :))
    xx, -diush-

    u.i.: Tudom, mostanában nem voltam, nem írtam és sajnálom! De kevés az időm és az utóbbi 3 rész most pótoltam! De nem győzöm hangsúlyozni, hogy számomra ez a N.o.1. történet, ugye tudod?! :)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, pedig tényleg látja... Jane engem is idegesít, hogy lehet az, hogy egy általam kitalált karakter idegesít? Úgy hogy féltékeny vagyok rá! :D
      ui: Megbeszéltük... :)
      xx

      Törlés
  7. Wáááááá! Úristen ez nagyon jó lett, miért csinálod ezt velünk itt abbahagyni? Ohh na mindegy, bocsánat, hogy csak most komizok, de eléggé lemaradtam, szinte csak úgy faltam a sorokat! :) Én úgy megörültem annak, hogy már végre valaki hisz szegény Niallnak, szegénykét tényleg hülyének nézték! :) De most jött ez a k...a (bocsánat a kifejezésért). Remélem nem fogja elcsábítani Harryt, sőt ne is merje megpróbálni, mert nekem rossz érzéseim vannak vele kapcsolatban Annyira, de annyira jó ez a blog(TÖKÉLETES). Hogy tudsz ilyen jól írni? Már nagyon várom a következő részt! :) Siess! :)

    xx Sun :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm a szavaidat.De nem vagyok olyan jó mint gondoljátok, közel sem... De tényleg köszönöm, nagyon jól esik mikor ilyet írtok nekem <3
      xx

      Törlés
  8. nagyon jóóó:) így tovább , siess a kövivel.:)

    VálaszTörlés
  9. Szia...Most is mint mindig csak gratulálni tudok.....Imádom a blogot....És ez a Jane.....Hát már az első részben nemkedvelem......A fene! Még egyszer gratula és igy tovább!
    Ui:Én régi olvasód vagyok és még itt vagyok! Ja meg itt is maradok!!!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is imádlak ;)
      Tudom, hogy régi olvasóm vagy és köszönöm, hogy velem vagy <3 <3
      xx

      Törlés
  10. Szia... Há először is csak annyit tudok mondani, hogy WÁOOO!!:)
    Nekem ez a Jane valahogy nem szimpi, de gondolom mennyire lesz majd az az elkövetkezendő esetleg hetekben :/
    Remélem valahogyan Roxynak sikerül újra Hazzat magába bolondítana, bár nem tudom..
    Siess
    Ui: erre is megint vagy egy látomásom ! :P xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, hát nekem sem az...sajna. de valamivel csavarni kellett a történeten. :D A trailerben is benne volt egy ismeretlen lány...hát...ő az.
      Kíváncsi vagyok megint mire gondolsz. :D
      xx

      Törlés
  11. Kedves Roxy!
    Tegnap találtam rá a blogodra és így negyed 5-re el is olvastam az összes részét a blogodnak. Az első évadnál sokat szomorkodtam, aztán ahogy összejött Harry és Roxy mosolyogtam. Aztán jött az első könnycsepp amit a blogod váltott belőlem. Amikor Roxy szomorú volt. Azt hittem, hogy csak megérzékenyültem. Aztán Mr. Holman nagyon feldühített. Miatta hagyta ott Roxy Harryt. Amikor Roxy megölte nagyon örültem,mert azt hittem nem lesz több gondja Roxynak és békében élhet Harryvel. Aztán megint jöttek a könnyek Roxy betegsége miatt. Aztán jött az öröm könny a házasság miatt. Aztán újra sírtam a betegség miatt. Amikor meghalt..hát én nagyon nagyon sírtam! Ès most, hogy szellem lett, mégjobban éreztem a könnyeim. Szegény Niallt nagyon sajnáltam/sajnálom hogy nem hisznek neki. Remélem minden megoldódik minden és Mr. Holman is eltűnik Roxy életéből! Kedvenc blogom! Imádom pedig alig 2 napja találtam rá! Ebben a 2 napban annyi érzelmet váltott ki belőlem a blogod hogy az hihetetlen! Köszönöm neked Szilvi!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :)
      Nagyon örülök, hogy új olvasómként üdvözölhetlek, mindig olyan jó olvasni azt, hogy elolvastátok az egészet szinte egyszerre, nem vagytok semmik. :D
      El nem hiszed mennyire jó tudni, hogy ennyi érzést kiváltott belőled ez a kis blog. Köszönöm, hogy olvasol, és remélem továbbra is velem maradsz és Roxyékkal. <3
      xx

      Törlés
  12. Szép módját választotta a gyászolásnak...

    Szegény Niall, és Szegény Niall. !!! Úgy érzem, nálad ha valaki jelentősebb szerepet kap, az egyet jelent a szenvedéssel számára. Nem elég, hogy rászabadult az a rengeteg szellem, Roxy még a gitárját/jait is összetöri? (és nem mellékesen a valószínűleg méreg drága tévét)

    Ha Harry ezek után sem veszi észre, hogy mi folyik itt, hogy Roxy igenis ott van, akkor csak direkt tagadja maga előtt. Szerintem ez valami tudat alatti (vagy nem annyira alatti) védekezés. Mert sokkal rosszabb érzés lenne számára, ha tudná, hogy Roxy tényleg ott van.

    Gondolj csak bele a helyzetébe...

    Onnantól kezdve meg sem tudna próbálni tovább lépni, mert mindig csak arra tudna csak gondolni, hogy Roxy ott van vele és látja őt, de továbbra sem tudnának kapcsolatba lépni. Örökre egyedül maradna, szomorúan, magányosan. Közben pedig nem tudná felfogni, miért nem láthatja, ha úgyis ott van mellette.

    Rose hirtelen eléggé tűrhető karakter lett, bár nem tudom, hogy történt ez. Biztos a kiesett időben, azalatt az egy hét alatt. Vagy nem tudom.

    Liam pedig nagyon édes volt, ahogy átadta az üzeneteket Roxynak. El is képzeltem, ahogy magában suttog egy üres szobának, félig meddig elhiszi, hogy ott van, hiszen Niall mondta. Az agya pedig azt visítja neki, hogy bolond. De nem törődik vele, mert ha Niall azt mondta, akkor az úgy is van! Milyen szép.
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Ne értsd félre Harry nem dugni hozta ide a csajt. :D Csak egy régi barát, de hogy később mi lesz...nem mondom el. :D
      Niallról csak annyit, hogy igen szenved...nem tudom meddig...lehet a blog végéig? jaj de gonosz vagyok.. :D
      Harry talán már elhiszi...éés az lesz amit te mondasz... :D
      Rose nekem eddig is szimpi volt, bár tudom neked miért nem.
      Köszönöm, hogy írtál baby. :D

      xx

      Törlés
  13. Úúúúúúúú *o*
    Ez de rohadt jóóó♥

    VálaszTörlés
  14. HARRY MIÉRT????!!!!!
    Komolyan.... istenem de mérges vagyok... Mármint nem rád hanem Harry-re persze tudom, hogy ez az egész nem valós de annyira át tudod adni komolyan és istenem! Most nem fogok mást mondani majd a kövi résznél mert ide tényleg nem is tudom mit írhatnék azon kívül, hogy imádom :) Várom a kövit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, még ne ítéld el Harryt, csak találkozott egy régi lány barátjával...aki nála lesz egy darabig. Viszont ez a lány kitudja mikre lesz képes....khm, a szereplők közé már beraktam, és a trailerben is ő szerepel mint csábító nőszemély...szóval lehet tudni mi lesz. :)
      Köszönöm, hogy írtál :) <3
      xx

      Törlés
  15. Fúú... -_- Komolyan miért kellett?! Lehet, hogy ez beteg tőlem, de remélem meghal Jane. X'DD Hoxy forever <3 (Harry+Roxy) Jó rész lett ugyan úgy mint a többi. A vége nagyon tetszett mikor Roxy bedühödött. :) Így tovább! Várom a kövi részt! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Hoxy...hmm ízlelgetem még a szót, de tetszik. :D
      xx

      Törlés
  16. erre nincsenek szavak...nem tudok mit írni ,a többiek már elmondták a lényeget,h fantasztikusan írsz!!!!:))) hamar kövit légyszíiiií!!...xx:*

    VálaszTörlés
  17. Imádom! Imádom!!!! És még milliószor leirhatnám, az sem lenne elég :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj aranyos vagy :) Nem kell ezerszer leírni, én egynek is nagyon örülök <3
      xx

      Törlés
  18. Szia! Nagyon jó lett ez a rész! Nekwm nagyom tetszett. Sajnálom, hogy nem irok sokat, de egyszerűen szó nélkül hagysz.... Egyre jobban írsz. Siess a következő résszel!

    Puszil, régi olvasód Zsuzsa!

    VálaszTörlés
  19. Jajj ne már... Komolyan? Miért annyira nehéz felfogni, hogy Harry nem akarja elveszíteni újra, és újra a szerelmét, aki mindent jelentett neki? Vagy csak én olvastam el az elejét, ahol konkrétan közli, hogy vécére sem akar kimenni nélküle? Persze, hogy védekezik az ellen, hogy Roxy itt lehet... Édes Istenem, miért olyan baromi nehéz ezt elfogadni?
    Valószínűleg azért állok teljes mellhosszal Harry mellett, mert szinte ugyanígy már n is jártam, bár nekem nem volt Jane-m, hogy felejtsek.

    Egyáltalán nem hiszem, hogy rossz, hogy Jane itt van. Harrynek nem ártana végre kicsit felderülni, ahogy a többieknek is. Lehet, hogy jót fog tenni, hogy most nem Roxyval foglalkoznak. Én szeretem Roxyt, de önző. Már elnézést. Halott. Nem tud Harryvel lenni, ez egyszerűen fizikailag képtelenség, és ezt ő is tudja. Az elején még úgy volt, hogy csak Harryvel akar lenni, nem arról, hogy mérgében összetöri Niall cuccait...
    Istenem, szegény Niall, még az ág is húzza. Sajnáltam, de őszintén szólva nem bántam volna, ha kicsit Szellemekkel Suttogót játszik. Vicces lett volna. Talán ez inkább egy másik történet lenne. Niall, a szellemekkel suttogó.

    Holman... Csak nekem tűnik fel ez a név? Én úúúgy várom, hogy jöjjön! Tudom, gonosz, meg rossz, de annyira ötletes bunkóságai vannak, hogy igényem van a szereplésére. :-D

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, igazából igazat adok neked mindenben, Harry reakciója nem véletlenül ilyen, kb 2 hóap telt el Roxy halála óta, fáj még neki, nem csoda hogy hallani sem akar Niall természetfeletti észleléseiről, inkább becsukja a szemét, de nem akarja elhinni.
      Hát Roxy önzőségét is meglehet érteni, ki akarná másik lánnyal látni a szerelmét, sőt elhagyni a szeretteit ha velük lehet? Én ugyanezt tenném, nem véletlenül teszi ezt ő is. :D

      Holman én feltűnik...ami késik nem múlik.:D háhá.
      Köszi, hogy írtál :)
      xx

      Törlés
  20. I HATE JANE!!!!!!! FU*K YOU!!!!! HARRY ROXYÉ!!! JEGYEZD MEG SZUKA

    VálaszTörlés
  21. Nagyon tetszik amiket írsz csak így tovább :)

    VálaszTörlés