2013. október 22., kedd

18.Rész -A baleset-

 Sziasztok, már meg is hoztam nektek a 18.részt, bevallom erre a részre már hetek óta készülök... azóta tudtam, hogy ez benne lesz... remélem tetszik nektek... de a java majd a következő részben jön. Jó olvasást. :) 
ui: Rettentően hálás vagyok a 191 feliratkozómért. IMÁDLAK titeket. :)


"Nem értem, miért engedi meg Isten, hogy találkozzunk, ha aztán nem engedi, hogy együtt legyünk."

A legrosszabbkor jött a telefonhívás Harrytől, miért nem utána, hogy Mr Holmant kiiktattam? De így, hogy hisz bennem, talán még nagyobb veszélyben van mint eddig. Niallt lehagyva siettem Harryhez, nem tudtam megvárni amíg Niall kocsijával odaérünk, pillanatok alatt szerelmemnél termettem, idegesen álltam a ház előtt, nem mertem belépni. Féltem, hogy az egész átverés, de tudnom kellett, hogy jól van. Még jó, hogy halálom után nem halhatok meg még egyszer, mert abban a pillanatban mikor beléptem, biztos szörnyet haltam volna.

A nappaliban találtam Harryre és Jane-re. A szőke perszóna Harry felett volt, és éppen csókolóztak. Jane Harry hajába túrt szenvedélyesen, tudtam, hogy Harry nem önszántából csinálja azt amit... de akkor is fájt amit láttam. Jane kihasználta a helyzetet, kihasználta Harry részegségét.

- Ne csináld... Hagyj! - lökte el a kócos a lányt.

- Élvezted nem? Most már elfelejtheted azt a csajt! - hangja utasító volt.

Nem bírtam tovább magammal, nekifutásból Jane felé ugrottam, azt hittem simán áthatolok rajta, de helyette, az ütéstől elvesztette az egyensúlyát, és a földre rogyott, fejét az asztalba verte. Értetlenül néztem ahogy Harry a lány felé tornyosult, de részegsége miatt majdnem ráesett, pofozgatta, hogy ébredjen fel, de nem járt sikerrel, ahol beütötte a fejét Jane, a vér erősen szivárogni kezdett.

- I-Istenem, mi volt ez? - dadogta Harry, majd körül nézett a szobában, tekintete megakadt a tükrös szekrényen, hosszasan vizsgálta. A hátam mögé kaptam a tekintetem de nem láttam semmit. Harry felállt, imbolyogva közelítette meg a szekrényt, és megtámaszkodott a sarkában.

- Roxy, te vagy az? Tudtam, hogy itt vagy! - nézett egyenesen a szemeimbe a tükrön keresztül.

- Bocsáss meg! - szóltam halkan Jane-re nézve, de hangomat nem hallotta meg.

- Mit mondtál? Nem hallom! - tárta szét a kezeit. - Ez... - mutatott Jane felé. - Te voltál?

Bólintottam, mire szemeibe könnyek gyűltek, tudtam, hogy csalódást okoztam neki, bármennyire utáltam Jane-t, nem szabadott volna ezt tennem vele, ki tudja milyen súlyos sérülést okoztam neki, csak azért mert féltékeny voltam rá.

- Nem kellett volna - suttogta és vissza botorkált a mozdulatlanul fekvő lányhoz.

Nagyon szégyelltem magam, igaza volt, kordában kellett volna magam tartani. Végre látott, én meg elrontottam mindent. El kellett tűnnöm onnan, annyira fájt, hogy szenvedni látom, lehet megöltem az egyik barátját. Gonosz vagyok, szívtelen.

- Megígérem, elmegyek, nem okozok több csalódást neked - szóltam, mielőtt elhagytam volna a házat.

Sétálni kezdtem, nem tudtam hova, csak el Harrytől, ezek után biztos nem akar majd velem beszélni, amit megértek.

Fejem felett szigorú eső felhők gyűltek, percek múlva lelkem fájdalma esőcseppek formájában siratta a múltat. Kétségbe esett voltam, nem tudtam mihez kezdhetnék ezután. Önsajnálatomból hatalmas fékcsikorgás és ütközés hangja zökkentett ki, a mellettem lévő főúton két autó ütközött össze.

Egyből felismertem Harry fekete terepjáróját és egy másik ismerős autót is, annak utasa négykézláb szállt ki az összetört járműből. Niall volt az.

Amint a szőke fiú kivánszorgott az autójából, elájult. Tekintetem a fekete totálkárosra tört autóra siklott, Harry kocsijára. Azonnal odasiettem. Mozdulatlan teste a szélvédőre tapadt, nem volt bekötve. Jane az anyósülésen ült, szintén ájultan. Őt az öv megfogta. Harry fejéből dőlt a vér, egyik keze kicsavarodva feküdt alatta.

- Istenem - suttogtam.

Ismét magamat éreztem bűnösnek, ha nem tolakodok az életükbe, ez mind nem történt volna meg. Összetörten roskadtam a két autó roncsai elé. A legrosszabb az volt, hogy nem tudtam segíteni nekik. Közben az emberek is odagyűltek és a mentőt hívták, imádkoztam értük, hogy túl éljék. Másodpercek múlva Niall reagált az őt vizsgáló emberre, aki talán nem volt orvos, de értette a dolgát.

- Niall! Niall! Én tehetek róla! Bocsáss meg! - odafutottam elé, de szegény annyira össze volt zavarodva, hogy nem törődött velem.

Abban a pillanatban, megéreztem azt a bűzt amit korábban is, tudtam, hogy Mr Holman az. A tömegben megpillantottam őt, ahogy vigyorogva nézi a majdnem síró Niall-t, mikor észrevette barátja testét a szélvédőn.

- Te tetted? - ordítottam, közben felé futottam.

Öklömet megfeszítettem és neki futásból rátámadtam, de ő egy szempillantás alatt kámforrá vált.

- Én voltam - nevetett a hátam mögött.

- Miért? - néztem rá könnyes szemekkel. - Miért kell megkeserítened az életemet?!

- Addig nem nyugszom amíg az enyém nem lesz a lelked - suttogta a fülembe.

- Engem akarsz?

- Azt akarom, hogy velem légy a pokolban. Add el nekem a lelked és ezek - mutatott Harryékre. - Élhetnek boldogan.

Szemeimet megtöröltem, hogy jobban megnézhessem magamnak Holmant. Ugyanolyan ocsmány és visszataszító volt mint azelőtt. Bűze elviselhetetlen volt. Gondolkodtam mi lenne a helyes döntés. De  szinte egyből tudtam, hogy muszáj neki adnom a lelkem. Ha tényleg élhetnek boldogan, akkor megéri. Én nem számítok, csak ők.

- Ígérd meg, hogy nem halnak meg! - mondtam dühösen, közben torkomban erősen gyűlt valami, egyik porcikám sem kívánta, hogy vele legyek egy örökké valóságig a pokolban.

- Nem ígérek én semmit, de ha nekem adod a lelked, még egy darabig velük lehetsz, aztán egy szép napon, mikor nem számítasz rá, érted jövök.

- Mennyi időm van?

- Hmm, legyen 1 év. Megfelel? De aztán, csak az enyém leszel.

Nagy levegőt vettem és kimondtam az egész lényemet szétfeszítő szavakat, tudtam, hogy nem helyes, de miattuk meg kellett tennem. Szeretem őket.

- Tiéd a lelkem - Holman arca fülig érő vigyorral jelezte mennyire elégedett magával.

- Akkor 1 év múlva jövök - suttogta kéjesen a fülembe, majd eltűnt.

Talán ismét rossz döntést hoztam, de ha ezzel megvédhetem őket, akkor vállalnom kellett ezt. Más mód már nincs arra, hogy kiiktassam Holmant, ha el is mennék a mennyekbe, mi a garancia arra, hogy békén hagyná őket? Talán csak azért is bántaná őket, így legalább adok neki cserébe valamit, talán tényleg igazat mondott és békén hagyja őket, a lelkemért cserébe.

A mentősök éppen akkor érkeztek meg a tűzoltókkal együtt. Niall-t felültették az egyik hordágyra és vizsgálni kezdték, de Jane-t és Harry-t ki kellett vágni az autóból. Csak néztem ahogy a fém vágóval közelítettek a roncs felé, mikor hozzáért az anyaghoz, az óriási zajjal jelezte, hogy hasít a kemény fémben. Percek múlva Harry-t és Jane-t is kiszedték az autóból, Mind kettőjükre nyakmerevítőt tettek, fejeiket még a helyszínen bekötötték. Jane közben magához tért, de bizonytalanul hadovált össze-vissza. De Harry még a mentő autóban sem tért magához, infúzióra kötötték és lélegeztető gépre. Tudtam, ha lélegeztető gépre van kapcsolva az nagyon nem jelent jót, ráadásul a kórház felé vezető úton a gépe hangos sípolásba kezdett.

- A defibrillátort azonnal! - kiáltott a mentőorvos.

- Harry ne! - suttogtam kezeiért nyúlva.

Meglepetten tudatosult bennem, hogy éreztem a kezét. Harry felült és rám nézett. Kilépett a testéből, lelke ült előttem, élettelen testére éppen akkor helyezték az újraélesztő készüléket.

- Hol vagyok? - kérdezte rám meredve.

Sajnálkozva tekintettem az alatta lévő testre, ő is rámeredt és csak nézte ahogy próbálják újraéleszteni.

- Sajnálom Harry - nem mertem a szemeibe nézni, csak a padlót kémleltem.

- Ne sajnáld - emelte fel az államat. - Együtt lehetünk, csak te és én. Ezt akartuk nem? Örökké egymás mellett lenni.

- De mi lesz a családoddal? A rajongókkal? - néztem zöld szemeibe.

- Nem tudom, de nekem most csak te számítasz. Hiányoztál - megragadta a kezeimet és magához húzott. Olyan valóságosnak hatott ahogy szorított. Erre vártam már hónapok óta, de mégis egy érzés nem hagyott nyugodni, neki nem szabadott volna még meghalnia.

- Szeretlek - suttogtam a fülébe.

- Én is Roxy, én is.

- Utoljára ütjük ki! - utasította az orvos az ápolókat.

Tekintetünk Harry testére tévedt vissza, az orvos összedörzsölte a defibrillátor lapjait, és egy utolsó kiütésre érintette a mellkasához. Abban a pillanatban ahogy hozzáért, Harry lelke eltűnt, a gép ismét jelezte a szívdobogását. Mellkasa megemelkedett és egyedül vette a levegőt.

- Visszahoztuk srácok! - mosolygott megkönnyebbülten az egyik ápoló.

Az élet játszik velem, egy pillanatra megadta nekem a reményt, hogy Harry velem lehet újra, erre elvette tőlem. Tudom, hogy nem kellene ezért szomorúnak lennem, mert Harry élhet, úgy ahogy azelőtt kívántam, de mégis a gondolat, hogy velem lehetett volna a másvilágon, boldoggá tett volna. Csak ő és én... ahogy mondta.

47 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Nincs rá más szó! Siess a kövivel! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyoon joo lett!:))<3 Gyorsan a köviit!

    VálaszTörlés
  3. Már kezdtem megörülni meg nem is, hogy Harry újra együtt lesz Roxy-val,de amikor visszatért akkor is örültem meg kicsit szomorú is voltam :))
    Imáádom
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  4. istenem... Mért???!!! Örülök, hogy sikerült újra éleszteniük de mégsem... Holman meg kapja be a tököm csücskének legnagyobb szegletét.... Utálom... Gyűlölöm... Roxy odaadta a lelkét?! :o MIÉRT???? mondjuk meg tudom érteni, hogy miért de nincsen rá garancia, hogy tényleg békén fogja őket hagyni ha Holman-nal lesz :ddd Nagyon tetszett ez a rész is IMÁDOM! *--* várom a következőt <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm...és muszáj volt odaadnia a lelkét...Holmant csak ez állította le :(
      xx

      Törlés
  5. Szilvi basszus! Ne haragudj de csak ennyit tudok írni. Alig látok a könnyeimtől....Nagyon szuper lett. Gratula......Megszeretnélek kérni hogy olvass bele a blogomba mert kíváncsi lennék a véleményedre. Írhatsz oda kommentet vagy emailben. Persze ha csak van rá időd. Előre is nagyon köszi....
    Link: http://lovestorywithliz.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm :) és ha lesz időm benézek.

      Törlés
  6. NEEEEEEEEEEE!! azistenit..:oooo uristeeeeeen!! ááááááá *-------* imádom <3333333333

    VálaszTörlés
  7. Szia. Nagyon tetszik a történet, már egy jó ideje olvasom. Hamar hozd a következő részt is! Ui.:Be tudod linkelni azt a tumblrt, vagy gif-et, ami a 2. évad videójának az első képe? Mármint ahol Elena fekszik a kórházban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, köszönöm :)
      ui: itt a gif, én vágtam ki videóból és egy kedves lány giffé alakította neked. :) https://lh3.googleusercontent.com/-6TSZhjV0EUY/UmbZj-KK-3I/AAAAAAAACRg/T3npTUKPhEo/w280-h152-no/gif_280x152_1cb69d.gif

      Törlés
  8. szia :)
    úristen......nem tudom normálisan írni most neked,mert egyszerűen sokkos állapotba kerültem ettől a résztől. Elképesztő lett ! Az elején éreztem ,hogy baj lesz,és amikor Harry-t újra kellett éleszteni,hát akkor elkezdtem bőgni. És megint mindezt ki miatt? Hát persze,Mr Holmanocska nem hagyja nyugodni Roxy-t és a barátait. Roxy jól döntött,hogy oda adta a lelkét Holmannak,mert másképp meghalnának a fiúk. De legalább valahogy addig felkészül arra,hogy el kell mennie a pokolba,mert egy év alatt Niall-nek is elmondja meg minden..
    Még ilyen izgalmas,egyedi,romantikus,megható és gyönyörű blogot nem olvastam,minden elismerésem :))
    Puszi^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, jaj de örülök, hogy látom a neved, hiányoztál ám... :)
      Édes vagy köszönöm :)
      És igen szegény Roxynak nem volt más választása...de még tartogatok meglepetéseket...
      xx

      Törlés
  9. Nagyon jóó lett :) siess a kövivel <3 :D

    VálaszTörlés
  10. Ennél jobb blogot még soha nem olvastam, mert nem létezik!!!! Nem is tudom, mi mást írhatnék, mert előttem már mindent leírtak! Köszönöm Szilvi! <3

    VálaszTörlés
  11. Szia Szilvi!

    Egyszerűen hihetetlenül jó lett ez a rèsz és az mèg nálam rátett egy lapáttal hogy ilyen 'siratós' számot hallgattam! Komolyan én végig sírt! Nagyon jó lett! Légyszi siess a kövivel!
    Puszi: Dorka

    VálaszTörlés
  12. Szia :) Hát ez...WOW. Csodálatos*-*
    Fantasztikusan írsz , siess a kövi résszel , nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  13. Még mindig fantasztikus! Bevallom hogy egy ideje nem nagyon olvastam bele mert alig volt időm de végre sikerült eljutnom odáig hogy behozzam a lemaradást. Kifejezetten megérte! :) imádom :)

    VálaszTörlés
  14. Szia.. :)) én is megérkeztem én is. Ne haragudj, de a tanulás... tudod.
    Szuper rész volt ;)
    Harry... hát... amikor Roxynak beszélt azt hittem eltörik a mécses nálam, de nem :p
    pfuu ez a Holman... 1 év, nem semmi talán addig Harryvrl is történik valami. Nem tudok mit mondabi sajnálom. De siess kérlek ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, dehogy haragszom. :) ajj olyan jó lett volna ha végre sírsz...na majd egyszer :D
      Sietek :) xx

      Törlés
  15. Nagyon jó lett! Vár egy kis meglepi: http://egydirections.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  16. Imádom!! Most 24.-én kezdtem el olvasni a blogod és egyszerűen nem találok rá szavakat!
    Nagyon sokat sírtam, de ez a történet A TE TÖRTÉNETED ezért nem bánom hogy sírtam.
    Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó :) Úgy örülök az új olvasóknak. És hogy ilyen hamar elolvastad, az azt jelenti, hogy tetszett és ennek még jobban örülök. :)
      Köszönöm <3

      xx

      Törlés
  17. "Miért kell megkeserítened az életemet?!" - de hiszen Roxy halott!! :o

    a többi pedig.. ajaj. Harry.. :o Az az igazság, hogy bocsi, de elvonta a figyelmem, hogy Niall megint ilyen helyzetbe került, és ahelyett, hogy Harry sorsára koncentráltam volna, elkezdtem érte aggódni, még akkor is mikor pár percre halott volt szegénykém.. Az a hülye Jane meg megérdemelte, amit kapott. Viszont nem egészen értettem, hogy Harry részegen minek ült kocsiba, és ha Janet becsatolta, akkor magát miért nem, és hogy láthatta meg a visszatükröződő felületen.. Mondjuk, hogy részeg volt.. de nekem akkor is ez így fura:D még nem gondoltam át. namindegy, egyenlőre ennyit tudok:D
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van Roxynak élete, még ha halott is, az is halad a saját medrében.... még ha halott akkor is.

      Ezaz..Harry azért ült autóba mert részeg volt....és ő okozta a karambolt is.... ne kérdezd magát miért nem kötötte be :D

      xx

      Törlés
  18. Kettőt olvastam egymás után, szerintem király vagyok. :-D
    Niall, mint a Szellemekkel Suttogó? Kicsit fura volt... Nem tudom, annyira nem jött át, vagyis nem tudom elképzelni. Értem én, hogy csak Rose miatt csinálta, amit nagyon sajnáltam, mert így elment, holott nekem ő volt a kedvenc szereplőm. De legalább boldog. :-)
    Ez a mostani rész nagyon állat lett, és végső soron örülök, hogy Harryt visszahozták. Nem kell meghalnia, ez így sokkal jobb. Jane egy ribanc, Niall pedig cuki, s szegny átvette Roxy életében tartott forgatókönyvét: sorra jönnek a szerencsétlenségek. Szerencsétlent nagyon sajnálom...

    Már furdal, mi lesz a többiekkel! ;-)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello :D Ügyes vagy.
      Ajj ez a Rose eltüntetése nagyon gagyi lett...és sajnálom, de csak Annie miatt tettem mert nem szereti a szőkéket... na erről is lehullott a lepel...
      Örülök, hogy tetszett ez a rész :D

      xx

      Törlés
  19. Szia!
    egyszerűen nem találok rá szavakat!!! _:)
    komolyan mondom ennél jobb,valóságosabb,szomorúbb,élethűbbet még életemben nem olvastam!
    Imádom a blogodat, és már nem is egyszer megsirattál.! :)
    Köszönöm, hogy ilyen ügyes vagy, és megosztod velünk ezt a csodás és hihetetlen történetet!
    Nagyon siess a kövivel, mert már nem bírok magammal! :DD
    Puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Édes vagy köszönöm :)
      Örülök, hogy ennyire tetszik neked.
      Én köszönöm, hogy az olvasóm vagy.
      Puszi :)

      Törlés
  20. Ááá, ismét végigértem! Az utolsó részek...hihetetlenek...úgy ahogy a többi is...a legutolsónál ismét sikerült megsiratnod, jó pár könnycsepp hagyta el a szememet! Nem tudom hogy csinálod, de jó vagy! :P Még mindig imádom, ha nem jobban, mint eddig! ;) Siess a következővel (most már remélem nem fogok lemaradni)! ♥
    ölel, -diush-, xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon örülök neked is :) Nagyon aranyos vagy köszönöm, és olyan jó, hogy ilyen hatással van rád ez a blog.
      Puszi :)
      xx

      Törlés
  21. Kedves Szilvi! nemrég találtam rá erre a blogra és nem kifejezés rá az a szó,hogy magával ragadott. Egyszerűen fantasztikus ahogyan írsz,imádom a fordulatokat és ez tényleg nem egy sablonsztori. Köszönöm,hogy ennyire elképesztően fogalmazol és hogy folytattad, a 2.évaddal. Remélem még sokáig olvashatom.
    Hű olvasód: Kamilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kamilla. :)
      Csak ismételni tudom magam, olyan boldog vagyok ha új olvasóm ír nekem. Az meg egy plusz ha ennyire tetszik is neki amit írok. :) Tényleg feldobja a napom.
      Köszönöm :) <3

      ui: kb 2 óra és fent lesz a 19. rész :) Sietek vele.

      Törlés