2013. november 18., hétfő

22.Rész -Megváltoztál-

 Sziasztok, megérkezett a 22. rész :) Remélem tetszeni fog nektek, nem tudom mi van velem mostanában, de egyre jobban nem vagyok megelégedve magammal. De a lényeg az, hogy nektek tetszik, és akkor egy szót sem szólok. :) Köszönöm a kommenteket, köszönöm az új olvasókat is. Puszi

"Úgy légy másnak barátja, hogy magad ellensége ne légy!"

Percekig álltunk Niallal Harry háza előtt, hátha a megkergült fiú meggondolja magát és bocsánatot kér mindenért. De ahogy sejtettük, ez nem következett be.

- Kérdezhetek valamit? - nézett rám Niall a kocsiban ahogy elindultunk.

- Persze - mosolyogtam rá.

- Ez a gyűrű miért fontos neked ennyire? Vagyis addig rendben van, hogy a tiéd, de a vak is látja, hogy ez egy OLYAN gyűrű - nyomta meg az olyan szót hangsúlyosan, tudtam, hogy sejt valamit.

- Hmm... hát... csak egy gyűrű - sütöttem le a szemeimet, de Niallt ezzel nem lehetett lerázni.

- Aha... kamuzol! - ujjait erősebben doboltatta a kormányon.

- Niall, nem fontos, tényleg. Már nem számít semmit. A gyűrű nem is érdekel, csak a jelkép amit képviselt... fontos volt nekünk.

- Hallgatom.

- Jane ezt a jelképet összetiporta, tönkretette! - ránéztem, de figyelmét az útnak szentelte.

- Kifejtenéd ezt érthetőbben? - pillantott rám egy másodpercre.

Összeszedtem minden bátorságom, és belekezdtem annak ellenére, hogy nem akartam, hogy valaki ezt megtudja.

- Összeházasodtunk - nyögtem ki.

- Sejtettem. Hamarabb is elmondhattad volna, miért kellett eltitkolni?

- Miért? Van bármi jelentősége? Már meghaltam! Igaza van Jane-nek!

- Szerettünk volna veletek lenni!

- Figyelj, tudom nagyon jól, hogy tudnotok kellett volna, de a betegségem miatt nem akartuk elmondani, kettesben szerettük volna ezt az egészet lebonyolítani, Harry amúgy is megszervezte ezt a szigetre, nem mondhattam neki nemet! De hidd el, elakartuk mondani nektek ha meggyógyultam, de mint tudjuk ez nem így alakult, és már nem is jelent semmit.

- Akkor is haragszom - meredt az útra továbbra is, de szájában azért megbújt egy kósza mosoly.

Mire hazaértünk Liam már a ház előtt várt minket.

- Na? - nézett kíváncsian Niallra.

- Még semmi, rosszabbul alakultak a dolgok mint vártuk - bökött felém, mire Liam megértette, hogy ott vagyok.

- Hogy érted?

- Harry kidobott. Roxy kérésére lerángattam Jane-ről egy gyűrűt.

- Gyűrűt? Miért?

- Mert a Roxy-é volt.

- Niall ne mondd el neki! - a szőke fiúra néztem kétségbe esve, de szóáradatát nehéz lett volna visszaszívnia.

- Ha jól emlékszem Roxynak nem volt semmilyen gyűrűje - vakarta meg a fejét Liam gondolkodva.

- Mikor hazajöttünk a nyaralásból, levettük, hogy ne sejtsetek semmit - magyaráztam Niallnak.

- Niall milyen gyűrű volt? - kérdezte Liam egyre érdeklődőbben.

- Mindegy - rántotta meg a vállát az Ír. De késő volt, Liam szagot fogott.

- Ne játszd a hülyét! Te tudod! Fogadjunk Roxy eltitkol valamit! És nagyon is sejtem mi az! De ha az... én esküszöm...

- Nem mondhatom el - hajtotta le Niall a fejét összezavarodva, két tűz közé került.

- Jó! Nem is kell! Rájöttem magamtól is! - emelte még jobban fel a hangját a testvérem. - Kinyírom Harryt!

Niall hol rám, hol pedig Liamre pillantott, óvatosan kihúzta a zsebéből a gyűrűt és felmutatta, Liam kikapta a kezéből. Feldúltan rohant a kocsijához, Niall hiába kiabált neki, hogy maradjon, nem lehetett megállítani, erőmet összeszedve siettem utána, szerencsére az autón is gond nélkül áttudtam hatolni egyenesen az anyós ülésbe.

- Roxy veled megy! - világosította fel Niall Liamet mielőtt az az ajtót becsapta volna.

Liam idegesen bólintott, de nem szólt egy szót sem hozzám perceken keresztül, ujjait erőteljesen a kormány köré fonta, szemeiből a megbántottság sugárzott.

- Csalódtam benned - fordította fejét felém, szemeivel az ülést kémlelte. - Azt hittem szeretsz annyira, hogy ezt megoszd velem - tekintetét újra az útra szegezte. - Lehet túlreagálom ezt az egészet, de nekem ez akkor is nagyon rossz érzés. Szerettem volna veled lenni, átadni Harrynek, látni akartam volna mikor egy lányból asszony leszel. Fontos lett volna - szemei csillogni kezdtek, majd egy kósza könnycsepp végig szántotta enyhén borostás arcát.

- Bocsáss meg - suttogtam felé, amit persze nem hallott meg.

- Tudom, hogy felesleges leszidnom Harryt, úgysem emlékszik semmire, mégis tudnia kell mit csináltatok. Ilyen fiatalon nem véletlenül házasodik meg az ember, csak is szerelemből, hátha felnyitja ez az információ a szemét, tudnia kell - pulcsija ujjával letörölte az árva könnycseppet.

Annyira sajnáltam őt, szinte éreztem a fájdalmat ami a szavaiból áradt. El kellett volna nekik mondanunk, nem szabadott volna eltitkolni, hogy összeházasodtunk Harryvel. Csak azzal tudom magam áltatni, hogy elakartuk mondani, ha minden jól alakult volna, de nem így történt.

Az út további részében nem nagyon szólalt meg, megunhatta a csendet, ezért bekapcsolta a rádiót és egy olyan dal szűrődött ki a hangszórókból amit mind a ketten nagyon jól ismertünk. Bruno Mars és Travie McCoy közöse a Billionaire. Mikor odaköltöztem hozzájuk, az éjszakákon át tartó beszélgetésünkkor gyakran hallgattuk ezt a számot, és énekeltük önfeledten, aminek Karen és apa nem nagyon örültek, főleg az éjszaka közepén.

- Emlékszel? - mosolyodott el a számot meghallva.

- Soha nem felejteném el - néztem rá, közben egyik kezemet a vállára helyeztem, hátha érez engem.

- Bárcsak visszatekerhetném az időt és segíthetnék rajtad - egy pillanatra a vállára nézett. - Tudom, hogy itt vagy, bárcsak láthatnálak... nagyon hiányzol.

Nem sokkal később bekanyarodtunk Harry lakása elé, csendben sétáltunk az ajtóig, majd egy csengetés után Jane nyitott ajtót unott képpel.

- Harry, egy újabb látogató! - forgatta meg a szemeit.

- Neked is jó estét Jane - szólt pimaszul Liam.

- Jobbat - kitárta az ajtót és betessékelt 'minket'.

Harry a konyhából trappolt ki abban a papucsban amit még én vettem neki - Mit szeretnél? Mert a hülyeségedre nem vagyok kíváncsi!

- Miért vagy ilyen? Megváltoztál! Nem ismerek rád! - tárta szét kezeit Liam.

- Elmondjam? Egyfolytában Jane ellen áskálódtok! Fogjátok fel, sze-re-tem! - tagolta hangsúlyosan.

- Szereted? - nevetett erőltetetten a testvérem, majd Harry felé sétált, zsebéből kivette a csillogó ékszert, és Harry ölébe dobta. - Tudod mi ez? - szűrte fogai között a szavakat.

- Egy jegygyűrű, azt hiszem.

- És kié?

- Roxyé, ha igaz. De mi közöm van hozzá? - emelte fel a hangját Harry.

- A tiéd hol van? Gondolom van párja - mutatott a gyűrűre.

- Fent a szobámban.

- Akkor rakd össze a képet, drága barátom - vicsorított kínjában Liam.

Harry az ujjai közé fogta az ékszert és vizsgálni kezdte, másodpercek múlva szólalt csak meg halkan.

- Elvettem őt.

- Na ugye, hogy vág az eszed! És ha emlékeznél rá, most valószínűleg szétverném a fejed! De most csak annyit mondok, hogy szeretted a testvéremet, és nem véletlenül vetted őt feleségül! Ha nagyon tudni akarod lát téged! És fáj neki amit művelsz magaddal! Nem veszed észre, hogy amióta itt van ez... - pillantott Jane-re lekezelően. - A lány, eltaszítasz magadtól minket? Mi egy csapat vagyunk nem emlékszel? Jó barátok! - ordította magából kikelve.

- Befejezted? - állt fel higgadtságot magára erőltetve Harry. - Lehet a feleségem volt Roxy, de nem emlékszem rá! Lehet nem véletlenül! Miért baj nektek az, ha új életet akarok kezdeni? Inkább éljek egész életemben úgy mint egy zombi? Ezt várjátok? Fogadd el, hogy túlléptem a testvéreden!

Szinte visszhangoztak a fejemben az utolsó szavai, túllépet rajtam... ez nem lehet igaz...

- Nem ismerlek téged! - nézett mélyen Liam Harry szemeibe.

- Akkor ideje, hogy megismerj! Visszatérve arra amit az előbb mondtál, hagyj azzal a hülyeséggel, hogy itt van a szelleme! Ilyen nincs! Niall is ezzel traktálta az agyam a kórházban.

Nem értettem Harry reakcióját, a temetőben olyan más volt, de most, mint akit kicseréltek. Valami nincs rendben vele, egyre csúnyábban beszél a fiúkkal, ami megrémiszt. Ez nem lesz jó így.

- Megfogod bánni még ezeket a kijelentéseket Harry - Liam szomorú tekintettel fordult az ajtó felé, majd sietősen távozott, Jane-re rá sem pillantva.

Nem mentem Liam után, elterveztem, hogy mindenképpen befurakodom Harry álmai közé az éjszaka. Muszáj megtudnom mi maradt meg benne velem kapcsolatban.

Jane, amint Liam kitette a lábát Harryhez sietett és átölelte.

- Megmondtam, ezek nem is a barátaid, féltékenyek a boldogságodra. Felejtsd el őket, én itt vagyok neked - dörzsölte nyugtatóan a hátát, undorodva néztem ezt a jelenetet, rettentően fájt az is, ha csak Harryhez ért.

- Tudom, csak te számítasz nekem most, senki más. Ha a fiúk nem változtatnak a hozzáállásukon, kénytelen leszek meghozni egy nagy döntést.

Hogy mi az a nagy döntés, nem esett róla szó, Harry és Jane elmentek zuhanyozni, amit nagy szenvedések közepette vártam ki a nappaliban. Amíg vártam, a szemem sarkából észrevettem egy árnyékot ami felém közeledett, erőm is egyre elhagyott minden egyes centiméterrel ahogy felém suhant, arcát nem láttam, nagy feketeségbe burkolódzott.

- Ki vagy? - szóltam ijedten. - Ha te vagy az, már megállapodtunk! - utaltam Holmanra.

- Hagyd el ezt a fiút, menj el innen, amíg lehet! - suttogta, hangja olyan ismerős volt, mégsem ismertem fel, de ha ismer miért akarja azt, hogy elmenjek innen?

Nem szólt többé az árny, felszívódott egy szempillantás alatt, erőm is visszatért. Lehet ő tehet arról ahogyan érzem magam? Mit akarhat tőlem? És ki ő?


25 megjegyzés:

  1. Ahhhh ez nagyon joooo :) Annyira vartam a kovetkezo reszt :D
    Remelem Harry emlekezni fog Roxyra :) Annyira jooo. Kivancsi vagyok.ki az a szellwm ha ennyire tudja befojasoni Roxy erojet.
    Varom a kovii reszt.
    es ha ennek a blognak vege lesz ( remelem nem egyhamar) akkor fojtastd kerlek a blogolast
    pussziii <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3
      Hamarosan kiderül ki a másik szellem... vagy ki tudja mi lesz ő...
      Ami a további blogolást illeti, nem valószínű, hogy folytatom :/
      xx

      Törlés
  2. Szia :)
    Bocsi,nem írtam az előző részekhez,de most így az előző részekről is írnék neked pár sort.
    Hogy csinálod??? Ez egy veled született tehetség,hogy ilyet tudsz írni.! :) Tehetséges vagy nagyon Szilvi :)
    Minden sorodat imádom,egyszerűen elképesztő vagy !
    Ez a blog egyre izgalmasabb lesz,szerintem a második évad picivel jobb,mármint mindkettő csodás és szuper,de picivel ez izgalmasabb és persze ez már a halott Roxy-ról szól.
    Fel vagyok picit paprikázva Harry miatt.És ez a Jane is. Legszívesebben mindkettőt felpofoznám őket,hogy megértsék. Tudom,hogy Harry-nek volt balesete,de hogy így bánni Roxy-val. Főleg úgy,hogy kiderült,hogy a felesége volt és túl akar lépni rajta ..ez felháborító. Remélem valahogy sikerül visszanyerni az emlékezetét Harry-nek. Komolyan mondom,jobb ha inkább szenved,mint hogy azzal a szajhával hancúrozzon..
    És ma amúgy képzeld el a Cool-on ment filmajánló és ki volt benne a gyilkos? Hát Holman drága..rögtön felpattantam az ágyból és elkezdtem kiabálni,hogy Holman,te szemét disznó..:D
    Nagyon tetszett ez a rész is,így tovább. Ugyanolyan jól írsz,mint mindig ,nem értem miért vagy ilyen elégedetlen. :)
    Puszi ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, semmi baj, örülök, hogy újra itt vagy.
      Nagyon jól esik mikor azt írjátok tehetséges vagyok, de én nem így gondolom, közel sem vagyok olyan jó mint egy elismert író... Viszont próbálok úgy írni nektek, hogy élvezzétek, és ne váljon unalmassá, és ha ez sikerül valamennyire akkor egy picit elégedett vagyok magammal... de csak egy kicsit.
      Holmant én is egyre több filmben látom, pl van egy új mozi film a RIPD szellemzsaruk, ott egy rossz szellemet alakít. :D Nézd meg, nagyon jó.
      xx

      Törlés
  3. Huu nagyon nagyon jó lett most csak annyit hogy 1 Harry nagyon bunko volt Liamel és Niallel és vajon Harry megfog változni valaha?? 2 gyülölöm Janet és miért akarja ennyire elválasztani Harryt a fiúktól?? 3 Harry vajon milyen komoly döntésre gondolt (remélem nem arra amire én) 4 Vajon ki az az àrnyék és remélem valamikor emlékezni fog Harry Roxyra :)
    KINYÍROM JANET!!!!!"
    Ui:Soha èletembe nem ìrtam ilyen hosszú komit remélem nem bànod hogy hosszú lett :)
    Puszi:Angi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi <3 Annyit mondok csak, hogy idővel kiderül mi miért van, ami már nincs is olyan messze, köszi a komit :)
      xx

      Törlés
  4. imádom <3 *-* siess a kövivel!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) a kövit megpróbálom hétvégén hozni
      xx

      Törlés
  5. Szia! Nagyon jó lett! Remélem nem akar Harry kilépni a bandából! Remélem hamarosan emlékezni fog Roxyra.! Csak így tovább! nagyon szeretem olvasni a blogod! Puszi :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és nem sokára kiderül mi Harry nagy döntése, ha rákényszerül...
      xx

      Törlés
  6. Szia nagyon jo resz lett!:) Csak nem tetszik h Harry ilyen lett:/ Majd remelem emlekeznibfog Roxy-ra:) Gyorsan a kovit<33

    VálaszTörlés
  7. Fú. Nagyon "szuper". Nekem pedig lassan szereznem kell egy képet Janeról, hogy felrakjam a dárctáblám közepére....irritáló kiscsaj, az biztos. Viszont te nagyon jól megírtad, a te képeted a falamra rakom ki, mint poszter:D<3 nem mondom, hogy hamar kövit, majd hozod amikor tudod:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Édes vagy a posztert illetően :D
      hétvégére megpróbálom hozni a kövit :)
      xx

      Törlés
  8. Szia! :)
    A részt már tegnap este elolvastam, de telóról nem tudtam írni!
    Eszméletlenül jó rész lett...ismét kifolyt néhány könnycsepp a szememből! Janet pedig ha lehet még jobban utálom és...áhh...nem lenne ideillő, amit írnék vele kapcsolatban! ;)
    Nagyon várom már a következő részt! :))♥
    ölel, puszil, Diush

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett, Jane belőlem is hasonló érzelmeket vált ki, annak ellenére is, hogy én formálom a karakterét :D
      Sietek <3
      xx

      Törlés
  9. Kedvenc blogom !!!!!!! <3<3<3<3

    VálaszTörlés
  10. Hol maradnak a zenék, imádom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, nem mindegyik részhez szoktam rakni, csak azokhoz amikhez találok megfelelő zenét :) És sajnos az utolsó kettő részhez még nem találtam :/
      xx

      Törlés
  11. Te te te.... kis gonosz :p nem mondom hogy hât itt abba hagyni, de itt abbahagyni? :p
    nekem tetszett a rész azért is mert Leeyum benne volt jó sokat :) érdekes volt és Harry meg egy seggfej. Megértem a kirohanâst, de... fura itt lesznek még dolgok.. :)
    Siess nagyon kérlek!!!! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Szilvi!
    Nagyon tetszik!Siess!!!!! :) <3

    VálaszTörlés
  13. Azt hiszem emlékszem rá, hogy mintha láttam volna, hogy felraktad, de nem tudom éppen mivel foglalkoztam, ami miatt nem néztem meg, és most jutott eszembe :o

    Először is, senki ne öljön meg, de - és ezzel utalnék a rózsaszín szövegre is - kicsit egyet értek. Mármint, én imádtam a részt, egyre izgalmasabb, az az árny meg szimpatikus azt hiszem. Jane továbbra is egy ócska vipera, Harry pedig egy idióta. Liam a csalódott tesó. Istenem, ha lenne egy bátyám én lennék a legboldogabb ember... - tudom, hogy neki az öccse, de mostanában úgy néz ki, mintha a bátyja lenne - Niall meg olyan pletykás, hogy ha ott állnék mellette ilyenkor, olyan taslit adnék neki, hogy lefejelné saját magát:DD

    Az egyetértést pedig úgy gondoltam, hogy mostanában kicsit mintha hanyagabbul fogalmaznál, vagy szétszórtabban. Lehet ez attól, hogy nem jut rá elég időd, vagy csak várod már a végét:D Nem tudom, de tényleg ne haragudj emiatt. Csak egy észrevétel.
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy haragszom, én is azt érzem mint te... elsietem... ami azért van mert szeretném már befejezni ezt a blogot, nem azért mert nem szeretem... csak tudod... szűkös az időm :/
      Ajj olyan lelkiismeret furdalásom van, hogy Niall ilyen pletykás lett, nem ennek szántam az elején.. bár már mind1...
      xx

      Törlés